Ostatnia seta w krótkich gatkach w tym roku.

Poniedziałek, 16 października 2017 · dodano: 16.10.2017 | Komentarze 5

Wczorajszym komentarzem Marka [MLJ] którego raz widziałem w realu 20,07.2013 roku w Kołbaczu gdy robił fotkę wieży zmotywowała mnie żeby dziś zaliczyć 6-ty tysiąc w tym roku a na dodatek miała być piękna pogoda.Poczekałem aż na termometrze słupek rtęci pokaże osiemnaście stopni żeby ubrać się w krótkie ciuchy to na 99% ostatni raz w tym roku bo od jutra pracuję na drugą zmianę a później już tak ciepło raczej nie będzie.Pierwszy etap to dojazd do DDR-ki i jazda nią do końca a następnie za stacją paliw wjeżdżam
na dojazd pożarowy 48 .Jadąc pod drzewami było o wiele chłodniej dlatego odbiłem na DP 50 i pojechałem nim do Rekowa.
Dojazd pożarowy 50 do Rekowa
Dojazd pożarowy 50 do Rekowa © strus
Z Rekowa wjeżdżam na DW 120 i po chwili jestem w Kołbaczu a następnie jadę do Starego Czarnowa wydłużoną drogą przez Dębinę
Kołbacz (niem.Kolbatz) Baszta obronna (więzienna) z XIV w
Kołbacz (niem.Kolbatz) Baszta obronna (więzienna) z XIV w © strus
Kołbacz (niem.Kolbatz) Dwór z końca XVIII wieku
Kołbacz (niem.Kolbatz) Dwór z końca XVIII wieku © strus
Zanim na chwilę zawitałem od Starego Czarnowa na DW 119 zrobiłem sobie zdjęcie z Viperem na pamiątkę pięknej październikowej pogody która pozwoliła założyć krótki strój kolarski aż szkoda iść jutro do pracy.
Ja z Viperem
Ja z Viperem © strus
W Będgoszczy postanowiłem zjechać z ruchliwej dziś wojewódzkiej i przez Chabowo skierowałem się na Stare Chrapowo .Od razu jechało się gorzej przez stan drogi i przed wszystkim przez wiatr ,wcześniej byłem chroniony przez krzewy a teraz do miejscowości Linie jechałem w szczerym polu , nie zawsze wiatry sprzyjają.
Stare Chrapowo (niem.Alt Grape) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej © strus
Stare Chrapowo (niem.Alt Grape)  Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego z XV/XVI w
Stare Chrapowo (niem.Alt Grape) Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego z XV/XVI w © strus
Kolejny etap to powrót na DW 119 również na chwilę bo zaledwie do Żabowa w którym uzupełnia płyny i zjeżdżam na Ryszewko a następnie trasą maratonu MTB wokół J.Miedwia jadę do Wierzbna w którym oczywiście zaliczam krótką wizytę nad wodą ale zanim dojechałem do Wierzbna musiałem swoje odstać przez zator na drodze we wsi Grędziec i wtedy postanowiłem dokręcić do setki.
Ryszewko (niem.Klein Rischow) Kościół parafialny p.w. Wniebowzięcia NMP z 1866 r © strus
Turze (niem.Horst) Kościół filialny p.w. Najświętszego Zbawiciela
Turze (niem.Horst) Kościół filialny p.w. Najświętszego Zbawiciela © strus
Grędziec - zator na drodze
Grędziec - zator na drodze © strus
Wierzbno (niem.Werben) Jezioro Miedwie
Wierzbno (niem.Werben) Jezioro Miedwie © strus
Brakowało trochę kilometrów dlatego do Koszewa jadę wydłużona drogą żużlową przez Dębicę a następnie prosto do DDR-ki w Zieleniewie na której już dziś byłem ,wracając jadę tylko do Lipnika gdzie odbijam w kierunku kolejnej DDR-ki w Żarowie przez Grzędzice.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Rekowo,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Będgoszcz,Chabowo,Nowe Linie,Linie,Stare Chrapowo,Żabów,Ryszewko,Młyny,Turze,Ryszewo,Okunica,Grędziec,Wierzbno,Dębica,Koszewo,Koszewko,