avatar Ten blog rowerowy prowadzi strus z miasteczka Stargard . Mam przejechane 113402.69 kilometrów w tym 10821.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Przelewice.

Niedziela, 15 października 2017 · dodano: 15.10.2017 | Komentarze 4

Opisywałem bardzo szczegółową dzisiejszą wycieczkę co mi zajęło 1,5 godziny i gdy się okazało że z opisu po zapisaniu nic nie zostało
to po raz drugi tego nie zrobię tylko w dużym skrócie.Szybka  wspinaczka do Dolic a następnie do Brzezin żeby odbić na Przelewice.
Warszyn (niem. Warsin) XIX-wieczna wieża widokowa z rozebranego, starego pałacu przy drodze © strus
Warszyn (niem. Warsin) Pseudoklasycystyczny pałac z pocz. XX w
Warszyn (niem. Warsin) Pseudoklasycystyczny pałac z pocz. XX w © strus
Warszyn (niem. Warsin) Kościół filialny p.w. św. Antoniego
Warszyn (niem. Warsin) Kościół filialny p.w. św. Antoniego © strus
Kolejnymi wioskami zanim się zameldowałem w Przelewicach  to Płońsko ,Rosiny,Kłodzino.
Płońsko (niem: Plönzig) obiekt folwarczny
Płońsko (niem: Plönzig) obiekt folwarczny © strus
Płońsko (niem: Plönzig) Ruiny zabytkowego kościoła z XV wieku
Płońsko (niem: Plönzig) Ruiny zabytkowego kościoła z XV wieku © strus
Kościół parafialny p.w. św. Michała Archanioła w Rosinach
Kościół parafialny p.w. św. Michała Archanioła w Rosinach © strus
Kłodzino (niem. Kloxin) Kościół filialny p.w. św. Antoniego z XIII wieku
Kłodzino (niem. Kloxin) Kościół filialny p.w. św. Antoniego z XIII wieku © strus
Przelewice (niem. Prillwitz) Pałac z 1. poł. XIX w
Przelewice (niem. Prillwitz) Pałac z 1. poł. XIX w © strus
Przelewice (niem. Prillwitz) Mleczarnia i oranżeria
Przelewice (niem. Prillwitz) Mleczarnia i oranżeria © strus
Gdy miałem już opuszczać Przelewice zadzwoniła Iwonka z zapytaniem czy pamiętam o dzisiejszym imieninowy objedzie i przez tą wiadomość musiałem zamiast przez Pyrzyce wracać krótszą drogą przez Lubiatowo a dalej przez poradzieckie lotnisko.
Kury w Obrycie
Kury w Obrycie © strus
Budowa kolejnych 650 metrów ulicy Metalowej
Budowa kolejnych 650 metrów ulicy Metalowej © strus
Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Kol.Dobropole,Brzezina,Warszyn,Gardziec,Płońsko,Rosiny,
Kłodzino,Przelewice,Kosin,Kluki,Lubiatowo,Zaborsko,Cieszysław,Stary Przylep,Obryta,Reńsko,Warnice,Kluczewo,Golczewo,