avatar Ten blog rowerowy prowadzi strus z miasteczka Stargard . Mam przejechane 113197.17 kilometrów w tym 10754.30 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.00 km/h i się wcale nie chwalę.

Lubczyna przez Goleniów

Piątek, 13 października 2017 · dodano: 13.10.2017 | Komentarze 5

W związku że niedawno byłem w Goleniowie Speederem tym razem do Oś.Helenów w Goleniowie dojechałem trochę zmodyfikowaną droga chodź dużych różnic nie ma ale tym razem gdy dojechałem do Podańska to zrobiłem zdjęcie początku nowej DDR-ki która po trzech kilometrach łączy się ze ścieżką rowerową istniejące , którą kontynuuję jazdę do strefy przemysłowej Łozienica.
Nowa DDR-ka z Podańska do Goleniowa
Nowa DDR-ka z Podańska do Goleniowa © strus

DDR -ka kończy się przy nowej drodze na Modrzewie ale za krzyżówką powstaje nowa na której brakuje jeszcze kostki lub asfaltu ale ku mojemu zaskoczeniu prowadzi do samej Lubczyny to następnego lata pewnie będzie na niej wzmożony ruch co sprawdzę.
Budowa DDR-ki do Lubczyny
Budowa DDR-ki do Lubczyny © strus
Będąc w Lubczynie oczywiście obowiązkowo trzeba zajechać nad J.Dąbie i gdy popijałem sobie puszeczkę Oshe zabrzmiał dzwonek przypisany mojemu kierownikowi i zakończył się mój trzydniowy weekend bo zostałem poproszony o przyjście jutro do pracy a wolne dostałem w poniedziałek co mnie nawet cieszy bo ponoć ma być piękny słoneczny dzień.
Plaża w Lubczynie
Plaża w Lubczynie © strus
Lubczyna (niem.Lübzin)  Straż Pożarna
Lubczyna (niem.Lübzin) Straż Pożarna © strus
Kolejnym etapem to dojazd do Pucka przez Pucice i Kliniska w których uzupełniam płyn izotoniczny i pochłania mnie las a przy sztucznych grzybach miła rozmowa z panem z Lasów Państwowych.
Borowik brynatny
Borowik brunatny © strus
Po rozmowie ruszam w głąb lasu  i zatrzymuję się gdzieś między dojazdami pożarowymi nr 23 i 24 po pieszo  ruszyłem w las za grzybkami ale niestety trafił mi się tylko jeden podgrzybek i mokre buty :( i ciężki odcinek drogi z wysoką trawą prowadzący do dojazdu pożarowego nr 8 którym wyjeżdżam na remontowaną "Chociwelkę" i rowniutkim asfaltem mknę do wiaduktu na Strumiany gdzie odbijam na Sowno.
Droga do DP8
Droga do DP8 © strus
Gdy z Sowna dojechałem do Smogolic postanowiłem odbić na gruntową drogę prowadzącą do Grzędzic a następnie udaję się do DDR-ki w Lipniku a po drodze za Grzędzicami miałem nadzieje że dziś alpaki będą bliżej drogi niż wczoraj i tak było a później prosto do domu.
Alpaki i strus w Grzędzicach
Alpaki i strus w Grzędzicach © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Łozienica,Lubczyna,Czarna Łąka,
Pucice,Kliniska Wielkie,Kliniska Małe,Pucko,Sowno,Smogolice,Grzędzice,Lipnik,Stargard.