avatar Ten blog rowerowy prowadzi strus z miasteczka Stargard . Mam przejechane 113402.69 kilometrów w tym 10821.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.99 km/h i się wcale nie chwalę.

50 -tka po pracy z bonusem.

Czwartek, 12 października 2017 · dodano: 12.10.2017 | Komentarze 3

Gdy wróciłem z pracy szybko wymieniłem w Viper-ze opony na Continental Race King i ruszyłem na pięćdziesiątkę po pracy tym razem
zaniechałem z jazdy po gminie Kobylanka i na początku ruszyłem do Klępina przez "betonkę" ale niestety ponownie rzeka Ina wylała i przejazd był nie możliwy więc zawróciłem do miasta i pojechałem na około .Na dziewiątym kilometrze wyjechałem na otwarty teren i się zaczęła walka z wiatrem.
Nieprzejezdna droga do Klępina
Nieprzejezdna droga do Klępina © strus
Z Klępina przez Małkocin docieram do Siwkowa gdzie wjeżdżam kolejny raz na remontowaną "Chociwelkę" i zaczynam walkę z bardzo mocnym czołowym wiatrem aż do momenty gdy 2 kilometry przez krzyżówką z DW 141 wzdłuż drogi pojawiły się drzewa i było lżej.
Za krzyżówką nadal się toczę po remontowanej drodze aż do wiaduktu przy Strumianach gdzie jadę do grzybowej wioski a tam zawracam i udaje się w drogę powrotna do domu zaczynając od Sowna
Remontowana DW 142 w okolicy Poczernina
Remontowana DW 142 w okolicy Poczernina © strus
Remontowany wiaduk w okolicy Strumian
Remontowany wiadukt w okolicy Strumian © strus
Z Sowna wydłużoną drogą przez Poczernin,Rogowo docieram do mostu nad In a w Lubowie i zatrzymuję się tylko dlatego że usłyszałem dzwonek przypisany małżonce która wspominał że może będzie chciała na mini rundkę wyskoczyć.W Lubowie Ina również wystąpiła z koryta ale na razie przejazd jest możliwy a ja zaliczam 50 km i melduję się po Iwonkę.
Ina w Lubowie
Ina w Lubowie © strus
Okazało się że małżonka chciała pojechać tylko na cmentarz do Grzędzic ,poprowadziłem żeby wiatr był mnie dokuczliwy zaczynając od DDR-ki na Lipnik gdzie odbiliśmy na Grzędzice i docieramy na cmentarz.
Alpaki w Grzędzicach
Alpaki w Grzędzicach © strus
Po porządkach na cmentarzu wracamy przez Żarowo do domu a na miejscu zanim wziąłem prysznic musiałem zjeść obiad bo od śniadania nic nie jadłem i rozpocząłem długi weekend bo kolejny dzień pracy to poniedziałek.
Małżonka na DDR-ce
Małżonka na DDR-ce © strus
Stargard,Mokrzyca,Stargard,Klępino,Małkocin,Siwkowo,Strumiany,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard,Lipnik,Grzędzice,
Żarowo,Stargard.
50 -tka po pracy.
Bonus z Iwonką

| 16:48 piątek, 13 października 2017 | linkuj Tyle wody w rzekach, co w tym roku, to ja dawno nie pamiętam. Fajna, jesienna wycieczka, mimo dokuczliwego wiatru.
| 13:27 piątek, 13 października 2017 | linkuj Szacun za całokształt ! :)
| 17:36 czwartek, 12 października 2017 | linkuj Zacznę pod końca - małżonka na rowerze prezentuje się wyczynowo - moje uznanie. Ciebie podziwiam, że potrafisz się mobilizować do jazdy po pracy i to na całkiem słusznym dystansie, bo takim są te Twoje pięćdziesiątki. No ale dziś było wyraźnie więcej może więc wiatr nie zawsze był przeciwny a porywy wiatru były bardzo dokuczliwe. Lubię Twoje obszerne relacje z wycieczek z reguły ozdobione interesującymi zdjęciami. Tak trzymać Darku !