Na dwóch rowerach z przymusu.

Poniedziałek, 9 października 2017 · dodano: 09.10.2017 | Komentarze 5

Wczorajszego dnia pooglądałem sobie mapę i wybrałem trasę pod kątem Vipera ale daleko na nim nie pojechałem bo opona uległa awarii
po prosu jadąc zacząłem podskakiwać i okazało się że dętka pokazała się w dziurawej oponie ,zmniejszyłem ciśnienie i wróciłem po Speedera.Jadąc zaledwie kilka kilometrów odczułem już jak dzisiejszego dnia wiatr szaleje i że przyjemnie nie będzie a na dodatek w lesie nie będę mógł się schować.
Pierwsze kolory jesieni na DDR-ce do Żarowa
Pierwsze kolory jesieni na DDR-ce do Żarowa © strus
Awaria opony
Awaria opony © strus
Prognozy na dzisiejszy dzień
Prognozy na dzisiejszy dzień © strus
Gdy przesiadłem się na Speeder-a nie miałem żadnego planu na trasę więc postanowiłem pojeździć po bliskiej okolicy a tym bardzie jak poczułem na DDR-ce do Motańca jak dziś mocno wieje że nie żałowałem że miałem na dłoniach pełne rękawiczki i cienką czapkę pod kaskiem,W Kobylance odbiłem na Reptowo a następnie skierowałem się do Wielichówka przez Cisewo,przejeżdżając przez Reptowo zauważyłem znaki drogowe informujące o objeździe czyli przejazd kolejowy przy stacji PKP był nieczynny a ja pojechałem sprawdzić dlaczego.
W las na Wielichówko
W las na Wielichówko © strus
Gąsienica w Wielichówku
Gąsienica w Wielichówku © strus
Na stacji PKP w Reptowie wymieniano torowisko dlatego do 11,10 nie ma przejazdu a ja pojechałem do końca szosy w Niedźwiedziu gdzie zawróciłem i przez Kałęgę i Motaniec docieram do DK 10 którą jadę do Płoni a tam kolejna dziś nawrotka i z powrotem do Motańca.
DK 10 w okolicy Niedźwiedzia
DK 10 w okolicy Niedźwiedzia © strus
Żeby nie jechać DDR-ką do Kobylanki bo była pokryta bardzo dużą ilością śmieci jadę ponownie do Reptowa a tam obieram już kurs na DDR-kę w Kobylance którą jadę do Lipnika gdzie odbijam na Żarowo przez Grzędzice.
Droga z Grzędzic do Żarowa
Droga z Grzędzic do Żarowa © strus
Ciężki dzień przez awarię a przede wszystkim przez bardzo dokuczliwy wiatr a opony już sobie załatwiłem i wieczorem odbieram
 Continental Race King na których wcześniej jeździłem i ponownie nie polecam Schwalbe Hurricane
Stargard,Żarowo,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,
Motaniec,Płonia,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.