Miała być setka

Czwartek, 28 września 2017 · dodano: 28.09.2017 | Komentarze 1

Pierwszy etap to przejazd do Puszczy Bukowej zaczynając od DDR-ki przy Szczecińskiej którą jadę do Kobylanki a tam odbijam na Kołbacz a dalej wydłużoną drogą przez Dębinę zawitałem w Starym Czarnowie.Teraz krótki pobyt na DW 120 a z niej zjeżdżam na Drogę Kołowską i przez Dobropole Gryfińskie docieram do Kołowa.
Kołowo (niem.Kolow) Kościół filialny p.w. NSPJ z k. XIX w
Kołowo (niem.Kolow) Kościół filialny p.w. NSPJ z k. XIX w © strus
Serce Puszczy i ja
Serce Puszczy i ja © strus
Z pod Serca Puszczy wybieram tym razem Drogę Górską którą kieruję się do Klęskowa.Dawna z niej nie korzystałem od ostatniego razu
pogorszyła się na niej nawierzchnia  ,pojawiły się również dziury a cała drogę zjechałem w samotności.

Kolejny etap wyprawy to przejazd ulicami Szczecina żeby dotrzeć nad Jezioro Dąbie tam krótki postój i ruszam w dalszą drogę w kierunku Wielgowa żeby następnie po raz kolejny zawitać na remontowanej "Chociwelce" wjeżdżając na nią przy węźle Rzęśnica.
Plaża nad J.Dąbie
Plaża nad J.Dąbie © strus
Remontowana DW 142 w okolicy węzła Rześnica
Remontowana DW 142 w okolicy węzła Rześnica © strus
Kolejny odcinek drogi został pokryty świeżym asfaltem w takim tempie to za miesiąc na całej drodze będzie nowa nawierzchnia a ja po krótkiej jeździe wąskim pasem przedwojennego asfaltu zanurzam się w las i zbieram grzyby wzdłuż drogi którą jadę.Po kilometrze uzbierałem worek podgrzybków i trzy prawdziwki które oddałem mamie po przyjeździe.
Ścieżka wzdłuż DW 142
Ścieżka wzdłuż DW 142 © strus
Z lasu wyjechałem w Strumianach w miejscu gdzie trwało dalsze zabijanie lasu za pomocą harvestera.Przez te grzyby straciłem sporo czasu a na dodatek kapeć złapany w Żarowie , przez co nie starczyło mi czasu żeby zaliczyć  100 kilometrów bo byłem umówiony na siedemnastą.
Serwis w Żarowie
Serwis w Żarowie © strus
DDR-ka z Żarowa do Stargardu
DDR-ka z Żarowa do Stargardu © strus
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfińskie,Kołówko,
Kołowo,Klęskowo,Kijewo,Dąbie,Wielgowo,Strumiany,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard