50 - tka po pracy.

Piątek, 29 września 2017 · dodano: 29.09.2017 | Komentarze 4

Dzisiejszego dnia przeprosiłem Speeder-da bo po wczorajszym kapciu nie uzupełniłem zapasowej dętki a na dodatek dziś po pracy musiałem zaliczyć jeszcze okulistę i czasu wolnego za dużo nie miałem,ruszyłem na szybką rundkę zaczynając od DDR-ki na Żarowo a następnie przez Grzędzice jadę do Kolejnej DDR-ki w Lipniku a nią do Motańca a następnie rundka po gminie Kobylanka.

Po rundce gdy już byłem pewien że droga powrotna da sumę 50 km wracam do domu,Dziś mimo 17 stopni odważyłem się pojechać ubrany na krótko i było OK.Spieszyłem się na obiad i jakoś nie miałem głowy do wypatrywania obiektów godnych uwiecznienia jedynie znowu w Reptowie spotkałem węża ale był szybki i schował się w trawie tym razem był to zaskroniec.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard

M A P K A :

| 18:30 sobota, 30 września 2017 | linkuj Czasu na wycieczki po pracy coraz mniej, bo szybko robi się ciemno. Ale warto korzystać, póki pogoda dopisuje.
| 16:37 sobota, 30 września 2017 | linkuj Faktycznie szybka ta rundka !
| 20:01 piątek, 29 września 2017 | linkuj Podziwiam Ciebie Darku, że mimo wielu obowiązków (praca, lekarz) potrafisz się zmobilizować, by przejechać swoją "klasyczną" pięćdziesiątkę a to przecież całkiem spory dystans.