50-tka po pracy z Tomkiem i bonusem.

Środa, 27 września 2017 · dodano: 27.09.2017 | Komentarze 1

W końcu się zebrałem i po pracy ruszyłem w teren ,daleko nie odjechałem jak kolega z pracy Tomek zadzwonił z pytaniem czy jestem już na szlaku bo on za 20 minut był by gotowy więc powiedziałem mu że zrobię małą rundkę po mieście i przyjadę po niego.Spotkaliśmy się na Oś.Pyrzyckim i ruszyliśmy do DDR-ki w Lipniku przez strefę przemysłową w Kluczewie a następnie wzdłuż S 10. Następny etap drogi to standard czyli do końca ścieżki rowerowej a następnie kierujemy się do Wielichówka przez gminę Kobylanka napotykając za szlabanem kolejowym w Reptowie żmiję zygzakowatą a na niebie w Wielichówko stado żurawi.
Żmija zygzakowata (Vipera berus)
Żmija zygzakowata (Vipera berus) © strus

Żurawie nad Wielichówkiem
Żurawie nad Wielichówkiem © strus
Wspólna droga powrotna zakończyła się w Stargardzie na DDR-ce a później każdy rozjechał się w swoją stronę.Dziś ciepło chodź nie słonecznie ale zdecydowałem się pojechać w krótkim stroju i nie żałowałem.
Stargard,Kluczewo,Golczewo,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,