Jesienna setka

Niedziela, 24 września 2017 · dodano: 24.09.2017 | Komentarze 4

Dziś miałem więcej wolnego dla siebie czasu więc postanowiłem zaliczyć setkę chodź nie miałem żadnego planu na trasę,ostatnio jakość czasu mi brakuje żeby coś zaplanować.Ruszyłem do Zieleniewa bardzo wydłużoną drogą zaczynając od strefy przemysłowej w Kluczewie gdzie czekała mnie niespodzianka bo gdy asfalt się kończył na Metalowej dalej jechało się poradzieckim pasie startowym
a tu go nagle rozebrano i jechałem po błocie i po polu chodź zdjęcie tego nie oddaje .
Ul.Metalowa
Ul.Metalowa © strus
Opony oklejone gliną  że nie mogłem jechać i musiałem kawałek poprowadzić rower a następnie oparłem go o stare opony i wziąłem się za czyszczenie roweru i butów.Na szczęście miałem ze sobą mokre chustki co mi ułatwiło sprzątanie ,a przed wyruszeniem go wypucowałem :(  Dalsza droga to nadal duże ilości wody i błota a na koniec do Warnic droga cała pokryta kawałkami cegieł.
Po 4 km masakry postanowiłem nie jechać żużlówką do Wierzbna tylko od razu bezpośrednio do Koszewa a dalej już do DDR-ki.
DDR-ką jadę do Motańca a dalej przez las i melduje się w Jezierzycach  a po drodze na dojeździe pożarowym 48 mimo że dziś niedziela
wyrąb trwa.
DW119 dojeżdżam do DK 10 a następnie odbijam na Wielgowo przez Zdunowo a żeby nie jechać tą sama trasą co wczoraj wjeżdżam w las i jadę do Załomia a po drodze kolejne miejsca gdzie niedawno były drzewa,spójrzcie jaki mój rower jest mały.
Ul.Kablowa w Załomiu
Ul.Kablowa w Załomiu © strus
Dalsza droga z Załomia to przejazd przez Pucice i Kliniska i bardzo ostrożne przejście przez S 3 a następnie zajechałem do Pucka zobaczyć czy nie ma nowych sztucznych grzybów a ze nie dostrzegłem nic nowego bez zatrzymywania skierowałem się w głąb lasu
drogami które były w różnym stanie ,niektóre odcinki były dość ciężkie przez duże ilości wystających korzeni ale za to na drodze równoległej do dojazdu pożarowego 23 bardzo dużo grzybów rosnących wzdłuż drogi jak i na niej.
Leśna droga
Leśna droga © strus
Grzyby na drodze
Grzyby na drodze © strus
Jak już wyjechałem z lasu to po 300 metrach dotarłem do nowego asfaltu na DW 142 którym jadę aż do wiaduktu przed Siwkowem chodź trzy przerwy po około 500 m są przy  wiadukcie na Strumiany ,krzyżówce z DW 141 i przy wyjeździe z Poczernina.
Remontowana DW 142 za Poczerninem w stronę Siwkowa
Remontowana DW 142 za Poczerninem w stronę Siwkowa © strus
Jak się zameldowałem w Małkocinie spojrzałem na licznik i było wiadomo że nie mogę najkrótszą drogą wracać do domu i znowu będę szukał kilometrów więc gdy docieram do Klępina odbijam na Lubowo.
Pole w okolicy Klępina
Pole w okolicy Klępina © strus
Z Lubowa kieruje się przez Żarowo i  Grzędzice aby zameldować się na DDR-ce w Lipniku i już tylko prosto do domu.
Zdjęć dużo nie robię i są nie najlepsze ponieważ od tygodnia używam starego telefonu bo mój S7 Edge wylądował w serwisie bo na odcinku 5mm odwarstwił mi się wyświetlacz i muszę w starym oszczędzać baterię bo  jest bardzo kiepska.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Burzykowo,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,
Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Załom,Pucice,Kliniska Wielkie,Kliniska Małe,Pucko,Małkocin,