50 - tka po pracy.

Czwartek, 14 września 2017 · dodano: 14.09.2017 | Komentarze 3

Wahałem się czy po pracy wyskoczyć na pięćdziesiątkę a to przez bardzo silny wiatr ,ale prawdopodobinie przez kolejne siedem dni nie uda mi się to ponieważ od jutra wypoczywam przez trzy dnia nad morzem a kolejne cztery dni to praca na druga zmianę.Po raz kolejny
w ostatnich dniach pojechałem do Poczernina a tam skierowałem się na remontowaną "Chociwęlkę" i po dojechaniu do krzyżówki z DW 141 nie skręciłem na Sowno tylko jechałem nadal prosto.Po kilku set metrach kolejny odcinek nowego asfaltu  do mostu nad Iną a kolejne
metry wylane od okolic dojazdu pożarowego 33.
Świeży asfalt na DW 142
Świeży asfalt na DW 142 © strus
Po niecałych dwóch kilometrach musiałem schować się w lesie przez dokuczliwy wiatr i roboty na szosie,wjechałem na dojazd pożarowy 21 którym dojechałem do głównego szlaku czyli DP 32. DP 21 zachęcająco wyglądał ale jazda była ciężka bo po wczorajszej ulewie w trawie na drodze były ukryte kałuże o różnych rozmiarach.Zamiast standardowo jechać przez Sowno to zachciało mi się szukać wrażeń.
Jadąc dojazdem pożarowym 40 napotkałem się na kombajn zrębowy czyli harvestera który był naprawiany przez dwóch panów a zdziwiło mnie skąd panowie pochodzili po rejestracjach pojazdów NNI wyszło mi że są z Nidzicy.
Efekt użycia harvestera
Efekt użycia harvestera © strus
Po krótkim pobycie poza DP 32 wróciłem na drogę prowadzącą do Reptowa i przy samej drodze napotkałem dwa kozaki czyli była parka.
Koźlarz babka
Koźlarz babka © strus

Oprócz grzybków spotkałem pana mocno pod chmielonego szukającego drogi na pociąg w Miedwiecku i nie dał sobie przetłumaczyć że
lepiej mu udać się do Reptowa ale pokazałem mu gdzie rosną kozaki i ruszyłem w dalszą drogę ale gdy jechałem i odwróciłem to chyba pan zmądrzał bo wracał.

Tak byłem zachwycony kozakami że nie spojrzałem na licznik i dopiero w Zieleniewie zobaczyłem że nie mogę DDR-ka wracać do domu bo do minimum jeszcze mi trochę brakuje i w Lipniku odbiłem na Żarowo przez Grzędzice.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.