50-tka po pracy z Tomaszem

Wtorek, 12 września 2017 · dodano: 12.09.2017 | Komentarze 4

W czasie pracy umówiłem się z Tomkiem na rundkę po pracy ale wyjazd ustaliliśmy na czternastą a spotkać mieliśmy się na DDR-ce przy Tesco. Obrobiłem się z przeglądem roweru szybko więc na miejsce spotkania pojechałem wydłużoną drogą a na miejsce spotkania wjechaliśmy równolegle lepiej nie mogliśmy się zgrać.Tomek prawie dwa tygodnie bez siedzenia na rowerze ale mimo wiatru szybko ruszyliśmy ścieżką rowerową prawie do końca żeby odbić na Niedźwiedź.Trasa prawie standardowa jaką pokonuję po pracy wielokrotnie
również tak robi Tomek.Z Niedźwiedzia jedziemy do Wielichówka przez Cisewo gdzie robimy krótką przerwę na "odcedzenie kartofelków"
i jakieś fotki na bloga.

Purchawka
Purchawka © strus
Dalsza droga to powrót do Reptowa a dalej na DDR-kę którą razem jedziemy do Ronda 15 Południk i tam rozjeżdżamy się w swoje strony.Wczoraj myślałem że to był ostatni raz na "krótko" ale dziś tez tak pojechałem jedynie zabrałem ze sobą rękawki.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,
M A P K A :

| 20:22 poniedziałek, 25 września 2017 | linkuj Darku ale masz opanowane te 50-cio kilometrowe trasy :)
| 18:18 środa, 13 września 2017 | linkuj Przeczytałam najpierw, że umówiłeś się na randkę z Tomkiem :-D
| 16:57 wtorek, 12 września 2017 | linkuj Imponująca średnia szybkość - jakie to "szczęście" że nie jeździmy razem he he. "Odcedzimy kartofelki" ładne określenie.