50-tka po pracy w trio.

Poniedziałek, 28 sierpnia 2017 · dodano: 28.08.2017 | Komentarze 4

Początkowo nie udało nam się synchronizować godziny wyjazdu z Tomkiem dopiero gdy ja już byłem ubrany i gotowy do wyjścia Tomasz zadzwonił żeby po niego przyjechać a on w tym czasie zmieni dętkę i tak się stało.Po drodze do DDR-ki prowadzącej na tereny gminy Kobylanka zajechaliśmy jeszcze do sklepu rowerowego i tak po 11 km jazdy po mieście w końcu jesteśmy na ścieżce rowerowej.Jadąc w duecie docieramy do Morzyczyna i wtedy dostrzegamy znajomy rower  którego dosiadał Zygmunt .Niestety jechał góralem więc my musieliśmy dostosować prędkość jazdy do starszego kolegi i jego sprzętu.W Reptowie kupiliśmy sobie po chmielowym izotoniku i udaliśmy się do Cisewa na pogaduchy.....
Przerwa na izochmiel
Przerwa na izochmiel © strus
Trochę czasu nam rozmowa zabrała więc pora wracać na obiad do domu .Do Kobylanki wróciliśmy przez Niedźwiedź z jeszcze krótka przerwa na Hot-dog-a na stacji paliw w Motańcu a następnie w trójkę dojechaliśmy do ronda 15 Południk gdzie kolegów opuściłem odbijając do domu przez strefę przemysłową a oni udali się do swoich domów. Wycieczka SUPER LAIT ,CZYSTY RELAKS
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo
Lipnik,Stargard.
M A P K A:

| 06:29 środa, 30 sierpnia 2017 | linkuj Ja też lubię żubra a czasami mam ochotę na carlsberga :)
| 16:15 wtorek, 29 sierpnia 2017 | linkuj Z przyjemnością czytam obszerne opisy Twoich wycieczek, bo wiele z nich można się dowiedzieć. Osobiście bardzo lubię wycieczki na takim właśnie średnim dystansie.
| 11:29 wtorek, 29 sierpnia 2017 | linkuj Nie ma to jak relaks rowerowy w miłym towarzystwie. Fajny masz brelok do kluczy.