Po pracy z Tomaszem do Serca Puszczy.

Piątek, 25 sierpnia 2017 · dodano: 25.08.2017 | Komentarze 1

Tomasz wrócił po urlopie i dziś rano w pracy umówiliśmy się na rundę tym razem na góralach ale bez celu dojazdu.Spotkaliśmy się na DDR-ce przy Teco i od razu Tomek zaproponował Serce Puszczy bo w tym roku nie miał okazji pojeździć na Bukowej ja po wczorajszej setce za bardzo nie miałem ochoty na górki  ale co się nie zrobi dla kolegi.Trasę pokonaliśmy tym samym szlakiem co w niedziele jechałem z Januszem i Kuba tylko z większą prędkością a mianowicie przez Jezierzyce i Sosnówko do Drogi Bieszczadzkiej a nią
do Drogi Kołowskiej i do Serca Puszczy tam duże nawodnienie i zawracały do Kołowa.
Dojazd pożarowy 17 - Droga Bieszczadzka
Dojazd pożarowy 17 - Droga Bieszczadzka © strus
Serce Puszczy
Serce Puszczy © strus
Żeby nie wracać ta samą drogą jedziemy Drogą Kołowską przez Dobropole Gryfińskie i docieramy do DW 120 a dalej przez Stare Czarnowo i Kołbacz kierujemy się do gminy Kobylanka.W wielu miejscach w Starym Czarnowie ozdoby związane z jutrzejszymi dożynkami ,prawie przy każdym domu a ja kilka uwieczniłem.
Dożynki w Starym Czarnowie
Dożynki w Starym Czarnowie © strus

Do DDR-ki prowadzącej do Stargardu dojechaliśmy przez Bielkowo i Jęczydół  a dalej odprowadziłem Tomka w okolice Oś,Pyrzyckiego a następnie skierowałem się do domu pokonują 50 kilometrów po pracy z dużym plusem.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Śmierdnica,Sosnówko,Kołowko,Kołowo,Kołówko,Dobropole Gryfińskie,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Giżynek,Stargard.