Peenemünde w trio.

Wtorek, 18 lipca 2017 · dodano: 18.07.2017 | Komentarze 6

Wyjazd autem na Warszów z kolegami z pracy a dalej kierunek na Peenemünde po przepłynięciu Bielikiem na drugą stronę Świny.
Po stronie polskiej na DDR-ce ruch średni i tak do samego Bansin

Gdy trzeba było rowery przenieś schodami  do leśnej DDR-ki to się zaczęło,rowerów nie dziesiątki tylko setki ,niestety my się cieszyliśmy
że nie było za dużo słońca ale przez to inni zamiast na plaży leżeć wybrali się na rowery.Po pokonaniu trzech górek 16% dojechaliśmy
nad jeziorko Kölpinsee gdzie zrobiliśmy sobie przerwę na posiłek.Po pauzie trzeba było pokonać kolejne schody ale tym razem droga była przystosowana do podprowadzenia rowerów ala jak dla wózków tylko jedna ścieżka.

Gdy dotarliśmy do celu pokręciliśmy się po Peenemünde i zrobiliśmy sobie pauzę na bułęczkę a następnie pojechaliśmy inną drogą
do miejscowości  Ostseebades Karlshagen gdzie po drodze szutrowej jechało mniej osób niż szosą a w okolicy tej drogi było kilka ruin bunkrów.

Droga powrotna już w nie takim tłoku a to chyba przez godziny obiadowe my zrobiliśmy krótka przerwę dla Zigiego na papierosa a ja z Tomkiem w tym czasie "zapaliliśmy" po bananie. Zanim wróciliśmy na stronę Polską gdzie posililiśmy się w MC Donalds  koledzy zrobili drobne zakupy w Alhbeck  i po tym tylko dojazd do samochodu a tam inwazja komarzyc - MASAKRA.

Warszów,Świnoujście,Alhbeck,Heringsdorf,Bansin,Ulckeritz,Kölpinsee,Koserow,Lüttenort,Zempin,Zinnowitz,Ostseebad Trassenheide,
Ostseebades Karlshagen,Peenemünde i z powrotem prawie tą samą trasą.

MAPKA:Peenemünde

| 20:45 piątek, 4 sierpnia 2017 | linkuj No to setkę zrobiłeś w towarzystwie i innej okolicy niż zwykłe pięćdziesiątki :)
| 09:53 poniedziałek, 24 lipca 2017 | linkuj Jechałam podobną trasą w ubiegłym roku - ze Świnoujścia do Peenemünde, ale wracaliśmy pociągiem
| 12:26 środa, 19 lipca 2017 | linkuj Brawo - super wycieczka :-)
| 04:57 środa, 19 lipca 2017 | linkuj Coś nowego i to wielce atrakcyjnego, czekamy na kolejne takie wpisy i życzymy świetnej pogody i wrażeń.
| 20:08 wtorek, 18 lipca 2017 | linkuj Świetna wyprawa i ciekawe miejsca jak to mówią niektórzy brawo Ty !