Tour de Miedwie z Tomaszem.

Poniedziałek, 24 lipca 2017 · dodano: 24.07.2017 | Komentarze 6

Wczoraj gdy wracałem wieczorem z HH zadzwoniłem do Tomasza z zaproszeniem na rower bo od jutra rozpoczynam drugą część urlopu i znowu nie będę miał czasu na dwa kółka .Mimo że Tomek był po nocnej zmianie ruszyliśmy około dziesiątej ,myślałem że zrobimy standardową pięćdziesiątkę ale Tomek w drodze do Kobylanki zaproponował objazd Miedwie ,długo się nie zastanawiałem .
Całą drogę rozmawialiśmy i nie było czasu na jakieś zdjęcia jedynie w przerwie na siku.

Po objeździe jeziora pojechałem do Tomka garażu gdzie pochwalił się swoim warsztatem a następnie zrobiłem rundkę po mieście żeby
dokręcić do 80 kilometrów.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Będgoszcz,Żabów,Pyrzyce,Brzezin,
Ryszewo,Okunica,Grędziec,Wierzbno,Obryta,Barnim,Warnice,Kluczewo,Stargard
M A P K A :

| 16:46 poniedziałek, 24 lipca 2017 | linkuj Ładne kwiatki sobie znaleźliście do sikania ;-)
| 14:24 poniedziałek, 24 lipca 2017 | linkuj Pamiętam tę Twoją wycieczkę rewelacyjny dystans wtedy Ci wyszedł ! :)
| 13:53 poniedziałek, 24 lipca 2017 | linkuj Drodzy koledzy na trasie jadąc DW119 jest bardzo szerokie pobocze
| 13:36 poniedziałek, 24 lipca 2017 | linkuj Ma rację Kuba sądząc, że przy średniej szybkości jazdy blisko 36 km/h nie łatwo jest rozmawiać. Zaskoczyło mnie to, że znasz graniczne przejście pod Bukiem.
| 13:14 poniedziałek, 24 lipca 2017 | linkuj Ciekawe jak rozmawia się przy takiej średniej ;) Tylko dwa zdjęcia ale bardzo ładne :)