• Kalorie 2031kcal

Przed pracą 50-tka

Piątek, 14 lipca 2017 · dodano: 14.07.2017 | Komentarze 2

Wczorajsze wieczorne postanowienie wykonałem dziś a mianowicie nie spałem prawie do dziesiątej tylko do siódmej a pół godziny już jechałem na początku rundka po mieście a później skierowałem się do DDR-ki w Kluczewie przez Witkowo Drugie.
Gryf na Pl.Wolności
Gryf na Pl.Wolności © strus

"Cukierniczki" w Kluczewie © strus

DDR-ką jadę do strefy przemysłowej zahaczając o oś.Lotnisko i półtorakilometrowy odcinek drogi z dziurawych płyt ,po rundzie na ścieżka rowerowych z ronda w Golczewie odbijam na małe kółeczko zaliczając Skalin,Wierzchląd ,Kunowo i wracam do Stargardu przez Golczewo,Giżynek.
DDR-ka w Kluczewie
DDR-ka w Kluczewie © strus
W Stargardzie mała rundka po mieście i jadę na DDR-kę prowadzącą do Moyańca ale w Lipniku odbijam na Grzędzice i gdy byłem w punkcie 8km od domu to brakowało mi jeszcze dystansu do pięćdziesiątki dlatego z Żarowa pojechałem do Lubowa
W Lubowie
W Lubowie © strus

W Lubowie zawróciłem dojechałem do DDR-ki w Żarowie a nią prosto do domu i przed mną jeszcze osiem godzin pracy i URLOP.
Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Skalin,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,