Puszcza Bukowa

Poniedziałek, 10 lipca 2017 · dodano: 10.07.2017 | Komentarze 4

Ostatnio mam takie szczęście że gdy mam wolny dzień od pracy i innych obowiązków rodzinnych to na zewnątrz kiepska pogoda czyli opady deszczu tym razem w drodze powrotnej złapała mnie burza ale po kolei .Ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i nią pojechałem za Morzyczyn gdzie odbiłem w kierunku Starego Czarnowa wydłużona drogą przez Dębinę. Za Starym Czarnowem zanurzam się w puszczę i przez Dobropole Gryfińskie docieram do Drogi Kołowskiej.
Droga Kołowska
Droga Kołowska © strus
Drogą Kołowską docieram do głazu Lewandowskiego gdzie odbijam na ulubiona drogę Bieszczadzką [dojazd pożarowy 17] którą zjeżdżam do Sosnówka ale dziś jechałem jakoś wyjątkowo wolno chyba przez wczorajszą kraksę Richie Porte na zjeździe w Tour de France  a warunki podobne ale prędkość od wiele mniejsza [ KRAKSA]
Głaz Lewandowskiego
Głaz Lewandowskiego © strus
Droga Bieszczadzka
Droga Bieszczadzka © strus

Na chwilę zawitałem na DW 119  z której odbijam w kierunku Jezierzyc a tam wjeżdżam w las i nie potrzebnie odbijam pod DK 10 na Niedźwiedź a dalej przez Reptowo docieram do Cisewa a tam usłyszałem pierwsze grzmoty od razu postanowiłem zmienić trasę powrotną i zamiast lasami przez Grzędzice dotrzeć do Stargardu pojechałem przez Miedwiecko do Zieleniewa.Wjeżdżając na DDR-kę
w Zieleniewie poczułem pierwsze krople na twarzy a za krzyżówka na Kunowo skryłem się pod wiatą przystankową i to był bardzo dobry pomysł bo dosłownie pół minuty później szalała burza.
Viper pod daszkiem
Viper pod daszkiem © strus

Burza trwała około 5 minut później to już tylko lało a ja nie miałem ochoty w takich warunkach jechać ,ocalił mnie autobus komunikacji miejskiej którym dotarłem do centrum Stargardu a później niecały kilometr na rowerze w deszczu do domu a od jutra ostatnie cztery dni pracy popołudniu przed urlopem.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfińskie,Sosnówko,