• Kalorie 1923kcal

Mżawka,mżawka,deszczyk.

Sobota, 24 czerwca 2017 · dodano: 24.06.2017 | Komentarze 4

Nie sądziłem że uda mi się dziś wyskoczyć na rundkę bo gdy rano wstałem co chwilę padał deszcz ,pilnie obserwowałem co się dzieje za oknami oraz w necie radar pogodowy.Po obiedzie zaryzykowałem bo lekko się przejaśniło i ruszyłem na tereny gminy Kobylanka tylko dlatego bo po drodze jest dużo możliwości do skrycia sie przed deszczem a w razie czego można wrócić autobusem.Od razy skierowałem się do DDR-ki prowadzącej do Motańca ,po drodze zajechałem jak wczoraj na promenadę nad J.Miedwie a następnie wzdłuż jeziora przez las dojechałem do Jęczydołu.Do tego miejsca załapałem się na dwie delikatne mżawki dopiero mocniej popadało od Bielkowa.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

Pada ,pada ale na szczęście nie tak intensywnie żeby się gdzieś chować chodź w Reptowie myślałem że będę musiał skorzystać ze sklepu.Wymyśliłem że do Zieleniewa wrócę przez Cisewo to będę w większości jechał pod osłonom drzew. Gdy pokonywałem 35 km w końcu mijam się z innymi rowerzystami z Stowarzyszenia "Stargard na rowery" a już myślałem że jestem jedyny w okolicy.W Lipniku odbijam na Grzędzice gdzie  kolejna mżawka towarzyszy mi do DDR-ki w Żarowie na której zatrzymuję się na moment żeby zrobić jakieś zdjęcia bo musi być coś na bloga.

W mieście robię jeszcze małą rundkę żeby dokręcić do pięćdziesiątki chodź miałem ochotę na więcej ale szkoda mi było małżonki która
sama została w domu.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Miedwiecko,