Bardzo bliskie okolice.

Niedziela, 25 czerwca 2017 · dodano: 25.06.2017 | Komentarze 5

Wczorajsze prognozy pogody zapowiadane w różnych mediach bardzo mnie denerwowały bo według nich cały czas ma padać deszcz,gdy o ósmej rano wstałem za oknem padał deszcz więc wróciłem do łóżka a już za godzinne świeciło niezapowiadane słonko więc szybkie śniadanko i wybrałem tym razem Speedera bo na nim potrzebuję mniej czasu żeby zaliczyć pięćdziesiątkę.
Po ośmiokilometrowej rundce po mieście i jeździe DDR-ką wzdłuż DK 20 wjeżdżam na szosę i przez Kiczarowo i Ulkowa kieruję się do
DDR-ki w Strachocinie.
Droga Ulikwo - Ulikowo Kolonia
Droga Ulikwo - Ulikowo Kolonia © strus
Kwiatki w okolicy Strachocina
Kwiatki w okolicy Strachocina © strus

Ścieżką rowerową przez Osetno wracam do Stargardu i kieruje się do Kluczewa przez Witkowo Drugie a następnie DDR-ką do strefy przemysłowej przez Oś.Lotnisko.
Zapora na Małej Inie
Zapora na Małej Inie © strus
Budowa drugiej
Budowa drugiej "cukierniczki" w Kluczewie © strus
Droga naporadzieckim lotnisku
Droga na poradzieckim lotnisku © strus
Na Metalowej wracam na DDR-kę którą jadę do Stargardu przez Golczewo i Giżynek a następnie kieruję się do kolejnej DDR-ki przy Szczecińskiej z zamiarem dojechania do ścieżki rowerowej w Żarowie ale gdy byłem przy rondzie i zobaczyłem co się dzieje na niebie
to spękałem i pojechałem dużym skrótem przez inna strefę przemysłową.
Ciemne chmury nad Stargardem
Ciemne chmury nad Stargardem © strus
Kolorowo wzdłuż DDR-ki
Kolorowo wzdłuż DDR-ki © strus
Jeszcze zrobiłem małą pętelkę po mieście i wróciłem przed deszczem do domu chodź mogłem jeszcze spokojnie pół godziny pojeździć
a teraz prawdopodobnie przymusowe pięć dni bez roweru bo pracuję pięć dni na wczesne popołudniu czyli zaczynam od 12-tej no chyba że wcześnie wstanę na małą rundkę ale to mało prawdopodobne.

Stargard,Kiczarowo,Ulikowo,Ulikowo Kolonia,Strachocin,Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.
M A P K A :

| 06:36 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Widząc zdjęcie z rowerem "na leżąco" wystraszyłem się, że to na skutek awarii - na szczęście nie. Masz rowery do wyboru ja jednak od lat zadowalam się jednym. Czy te trzy rowery są niezmiennie gotowe do startu ?
| 15:21 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj Ostatnio pogoda w kratkę, trzeba korzystać z krótkich "okienek pogodowych"
| 12:12 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj Darku my wczoraj deszczu nie uniknęliśmy ale i tak fajnie było :)
| 19:50 niedziela, 25 czerwca 2017 | linkuj Pięć dych jak na taki "w kratkę" dzień to nieźle :)
| 12:35 niedziela, 25 czerwca 2017 | linkuj Dobrze, że tym razem bez deszczu :)