Po deszczowa mini rundka z Iwonką

Piątek, 23 czerwca 2017 · dodano: 23.06.2017 | Komentarze 5

Nie udało mi się po pracy zaliczyć pięćdziesiątki bo padał deszcz a ja unikam takiej aury a około siedemnastej małżonka zaproponowała
wyskok na rowerach na cmentarz do Grzędzic więc szybko się zebraliśmy i pojechaliśmy DDR-ką do Lipnika a następnie na cmentarz.
Przejazd kolejowy w Grzędzicach
Przejazd kolejowy w Grzędzicach © strus
Po porządkach na cmentarzu niebo jakby lekko przejaśniało więc postanowiliśmy jeszcze pojeździć i wróciliśmy do DDR-ki w Lipniku i nią pojechaliśmy żeby zajechać nad Jezioro Miedwie.
Ślimak winniczek na DDR-ce do Zieleniewa
Ślimak winniczek na DDR-ce do Zieleniewa © strus

Przejechaliśmy się wzdłuż promenady i gdy wracaliśmy do DDR-ki z myślą że zaliczymy jeszcze Kobylankę nagle telefon od teściowej
że ma problem z wczoraj kupionym telefonem i rosi o pomoc i tak trzeba było wracać do domu .W drodze powrotnej zostawiłem małżonkę na odcinku od zjazdu z kładki nad S10 do tablicy granicy miasta zajeżdżając jeszcze w głąb Lipnika .
Zjazd z nad S10
Zjazd z nad S10 © strus
Stargard,Lipnik,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A :

| 20:45 niedziela, 25 czerwca 2017 | linkuj Ślimak i jego wszechświat - pomyśl jak daleko dla niego choćby taki Chociwel... ;)
| 11:39 sobota, 24 czerwca 2017 | linkuj super fotka ślimaka :)
| 11:37 sobota, 24 czerwca 2017 | linkuj Fajne też to zdjęcie rodziny łabędziej z brzydkim kaczątkiem.
| 20:11 piątek, 23 czerwca 2017 | linkuj Nie wątpię, że z telefonem dałeś sobie radę. Winniczek okazał się bardzo fotograficznym stworzeniem. Nie jeździmy dla kilometrów, prawda ?
| 20:05 piątek, 23 czerwca 2017 | linkuj Musisz doradzić Mirkowi co ma zrobić żeby jego żona stała się rowerowa ;) bo jakoś nie może jej namówic na rower ;)