• Kalorie 2010kcal

50 - tka po pracy.

Środa, 21 czerwca 2017 · dodano: 21.06.2017 | Komentarze 4

Dzisiejszy wypad na 50 -tkę po pracy postanowiłem wybrać się na tereny północno - zachodnie od Stargardu zaczynając od dojazdu do remontowanej "Chociwelki" tym razem od strony Małkocina ,chciałem wjechać na rozbierany wiadukt żeby z góry zrobić jakieś zdjęcie ale niestety wjazd był niemożliwy przez nasyp z piachu.
Niemożliwy wjazd na wiadukt
Niemożliwy wjazd na wiadukt © strus
To nie było jedyne utrudnienie dzisiejszego dnia ponieważ gdy przejechałem przez Warchlinko zawsze wjeżdżałem na pole i nim jechałem  przeważnie do dojazdu pożarowego 27 a dziś żeby jechać polem musiałem pokonać nasyp z piachu i wykopaną dziurę i taki
sam zestaw przeszkód na końcu pola.
Polna droga z Warchlinka
Polna droga z Warchlinka © strus

Przemierzając DP 27 w kilku miejscach rozglądałem się za grzybkami i jagodami te drugie miejscami były widoczne chodź w niedużych
ilościach .pokręciłem się jeszcze chwile w okolicy DW 142 i od wiaduktu na Strumiany ruszyłem na Sowno żeby tam zanurzyć się w lesie na DP 32
Świeżutkie jagody
Świeżutkie jagody © strus
Żuczek
Żuczek © strus

"Chociwelka" widok z wiaduktu © strus
Przez te poszukiwania grzybów i jagód straciłem trochę czasu a powiedziałem małżonce że do 15.15 wrócę na obiad w związku z tym
już na nic nie zwracałem uwagi tylko byłem skoncentrowany na jeździe.Wybrałem drogę do Reptowa przez Wielichówko i Cisewo a następnie udałem się do DDR-ki w Kobylance którą wróciłem do Stargardu a w domu dostałem opierdziel za kwadrans spóźnienia.

Stargard,Klępino,Małkocin,Siwkowo,Warchlinko,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.