50 -tka po pracy z plusem.

Poniedziałek, 19 czerwca 2017 · dodano: 19.06.2017 | Komentarze 3

Wczorajsza wycieczka dziś dała mi się we znaki a mianowicie opalenizna mi dokuczała że gdy dziś po pracy wróciłem nasmarowałem się mazidłem z SPF 50 i że miałem więcej czasu ruszyłem tym razem na wschód kierując się do Tychowa a tam odbijam na północ żeby dotrzeć do remontowanej "Chociwelki"
Kolorowe pole w Tychowie
Kolorowe pole w Tychowie © strus

Zanim dotarłem do DW 142 musiałem zaliczyć po drodze kilka wiosek  i różnych nawierzchni dróg od polnej piaszczystej drogi z Kiczarowa do Kicka no nowego asfaltu w Kicku który jest położony aż do drogi głównej prowadzącej do Starej Dąbrowy gdzie odbijam na żużlówkę zaliczając Moskorzyn a następnie melduję się na DW 106  na chwilę żeby wjechać na dzisiejszy cel "Chociwelkę"
Żużlówka na Moskorzyn
Żużlówka na Moskorze © strus
Chciałem przejechać brakujący odcinek od Storkówka do Poczernina ale nie schowałem się w lesie z kąd wyjechałem podczas pierwszego wypadu na remontowaną drogę ponieważ wyburzony wiadukt w okolicy Poczernina został uprzątnięty i był możliwy przejazd do krzyżówki z DW 141.Po drodze były remontowane przejazdy pod "Chociwelką"oraz wyburzony kolejny wiadukt który prowadził do Warchlina.

"Chociwelka" w remoncie © strus
Rozbiurka wiaduktu do Warchlina
Rozbiórka wiaduktu do Warchlina © strus
Remontowana DW 142
Remontowana DW 142 © strus
Jak dobrze pamiętam to od Łęczycy do Rzęśnicy pozostały dwa wiadukty  , zamknięty wiadukt do Strumian ponoć ma być remontowany i w okolicy krzyżówki z DW 141 na poniższym zdjęciu.
Wiadukt w okolicy krzyżówki z DW 141
Wiadukt w okolicy krzyżówki z DW 141 © strus
Po około 11 kilometrowym pobycie na remontowanej drodze kieruje się przez Sowno w drogę powrotną do domu i gdy jechałem pod osłona drzew od razu poczułem ulgę od promieni słonecznych.
Stargard,Osetno,Strachocin,Święte,Tychowo,Sułkowo,Ulikowo Kolonia,Ulikowo,Kiczarowo,Kicko,Stara Dąbrowa,Moskorze,Łęczyca,