50 % na 50%

Niedziela, 28 maja 2017 · dodano: 28.05.2017 | Komentarze 5

Wczorajszy wypad źle zadziałał na cztery litery małżonki i gdy dziś wyruszyliśmy to po kilku kilometrach wiedziałem że długo jechać nie da rady.Pojechaliśmy na początku na mecz syna do Kluczewa a następnie DDR-ką do strefy przemysłowej na poradzieckim lotnisku do miejsca gdzie ma powstać nowe miejsce pracy żonki z czego nie jest zadowolona bo to 10 km od domu.
DDR-ka przy Bridgestone
DDR-ka przy Bridgestone © strus
Tu ma powstać nowe miejsce pracy żony,
Tu ma powstać nowe miejsce pracy żony, © strus
Jazda pod wiatr i bolący tyłek sprawił że postanowiłem odwieź małżonkę do domu i drugą część dystansu zrobić sam,więc zawróciliśmy
i skierowaliśmy się na DDR-kę do  Giżynka przez Golczewo a następnie uliczkami do domu .Schowałem rower i ruszyłem na drugą część.
DDR-ka do Giżynka
DDR-ka do Giżynka © strus
Wydłużoną drogą dotarłem do tym razem do DDR-ki na Żarowo i tak jak wczoraj dojechałem do Poczernina a tam postanowiłem wracać bo muszę się na razie oszczędzać.
Droga Poczernin - Rogowo
Droga Poczernin - Rogowo © strus
Stargard,Kluczewo,Golczewo,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,
Stargard.
MAPKA Z WYJAZDU:

| 06:14 wtorek, 30 maja 2017 | linkuj Zawsze z przyjemnością oglądam Twoje obrazki z wycieczek. Oby pogoda dopisywała.
| 20:42 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj Super, że wracasz do zdrowia. Trzymam kciuki! :)

Co do małżonki - jak Mirek wspomniał, dojazd idealny na ogarnięcie rowerem. Tylko pelerynę na wszelki wypadek kup ;)
| 19:14 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj Dareczku nareszcie jeździsz z moimi średnimi prędkościami :D ale podejrzewam że już niedługo i wrócisz do swoich :)
| 19:05 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj Mirek jak jesień i zimę trenowała to wiosna i latem to mi jeździła ze średnia 20-22km/h a teraz to 16-18km/h
| 18:53 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj Małżonka niech trenuje (będzie jak znalazł przy dojazdach do pracy).