Debiuty.

Sobota, 27 maja 2017 · dodano: 28.05.2017 | Komentarze 5

Debiut żonki w 2017 i mój po operacji i tak pod nadzorem małżonki która narzucała niskie tempo i krzyczała gdy przyspieszałem że mam się oszczędzać ruszyliśmy ku remontowanej "Chociwelce" przez Poczernin żeby zaliczyła Iwonka szosę którą nigdy nie jechała .
Gdy wyjechaliśmy z lasu na DW 142 naszym oczom ukazał się widok jak na poniższych zdjęciach.

"Chociwelka" w remoncie © strus

Długo nie pojechaliśmy szosą bo po kilku set metrach trzeba było zawrócić i skierować się w las bo przy pierwszym wiadukcie droga była szczelnie zagrodzona płotem - rozbiórka wiaduktu.
Lasem zajechaliśmy na polane z ławeczkami tam zjedliśmy bananowy obiad i ruszyliśmy ku szosie przez las i gdy dojechaliśmy do wiaduktu przy Strumianach  zaproponowałem jazdę do Wielgowa na co małżonka czy nie będzie za daleko to odpowiedziałem że przecież jedziemy po woli.
Odpoczynek na polance
Odpoczynek na polance © strus
DW 142 w okolicach Strumian
DW 142 w okolicach Strumian © strus
Nie było tak prosto jak sobie myślałem ,po drodze jeszcze jeden wiadukt w rozbiórce a w dwóch miejscach zastał nas brak asfaltu tylko piach po którym nie było by możliwości jechać ale na szczęście było to przy Drogowym Odcinku Lotniskowym że bokami było można przejechać  jedynie przy tym drugim szalało kilku motocyklistów ale dotarliśmy do węzła Rzęśnica.

"Chociwelka" przy węźle Rzęśnica © strus
Teraz trzeba było przedrzeć się dobą drogą przez las i zawitaliśmy na szosie prowadzącej już do Szczecina....Wielgowa gdzie w sklepie
uzupełniliśmy napoje i ruszyliśmy przez Zdunowo do Niedźwiedzia.
Droga węzeł Rzęśnica - Wielgowo
Droga węzeł Rzęśnica - Wielgowo © strus

Droga po środowych deszczach do Niedźwiedzia na ostatnim kilometrze była błotnista z dużą ilością latających owadów i zmęczyła na pierwszej wyprawie po pół roku bez roweru moją małżonkę która w Motańcu zameldowała mi że musi odpocząć więc zaproponowałem skrót Michałowy do Kobylanki i tam chwila odpoczynku od siodełka na ławce.
W Motańcu
W Motańcu © strus
W Kobylance
W Kobylance © strus
Po odpoczynku wjechaliśmy na DDR-kę która jedziemy do Stargardu i jak to bywa w słoneczne dni weekendowe na odcinku od Morzyczyna do miasta pełno niedzielnych rowerzystów , jak ja lubię ich technikę jazdy.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,DW 142,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,
MAPKA Z TRASY:
Kategoria REKREACJA, RODZINNA

| 08:48 poniedziałek, 29 maja 2017 | linkuj Fajnie widzieć Cię z powrotem, dobrego zdrowia życzę !
| 20:48 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj Powtórzę się - dobrze, że wróciłeś. A tym "michałowym skrótem" i "michałową drogą" zawsze mnie rozczulasz ;)))
| 19:11 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj No Darek nareszcie bo brakowało Twoich wpisów :)
| 18:51 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj No nareszcie chłopie, miło znowu czyta się Twoje posty (Iwonka ma rację, uważaj na siebie i powoli).
| 14:46 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj Z prawdziwą radością odnotowałem Twój powrót do rowerowych wycieczek. Extra pozdrowienia dla troskliwej Iwonki - prawdziwy skarb. Fajny opis powrotu ozdobiony uroczymi fotkami.