Stare Czarnowo

Niedziela, 9 kwietnia 2017 · dodano: 09.04.2017 | Komentarze 4

Pierwszy etap to dojazd do DDR-ki przy Spokojnej i jazda nią do wiaduktu na S 10 ale  odbijam na gruntową drogę prowadzącą do następnego wiaduktu i nim przejeżdżam na drogą żeby skierować się do DDR-ki w Zieleniewie przez Kunowo.Jadąc ścieżką rowerową do Kobylanki dostrzegłem pierwszego grzyba w tym roku chodź trującego.
Droga wzdłuż S10
Droga wzdłuż S10 © strus
Pierwszy grzyb w 2017roku
Pierwszy grzyb w 2017roku © strus
W Kobylance po raz drugi w swojej karierze rowerowej wjeżdżam w las od ulicy Klonowej i różnymi leśnymi drogami kieruję się w kierunku Rekowa ale nie najkrótszym szlakiem.W lesie napotkałem się na niezidentyfikowany obiekt z czerwonej cegły.
Ul.Kolonowa w Kobylance
Ul.Klonowa w Kobylance © strus
Niezidentyfikowany obiekt z czerwonej cegły
Niezidentyfikowany obiekt z czerwonej cegły © strus
Nowa droga łącząca dojazd pożarowy 48 z 50 -tką w bardzo kiepskim stanie przez wywóz drewna z lasu a jeszcze im dużo zostało,dojeżdżam do Rekowa i obieram kierunek na Stare Czarnowo przez Kołbacz na której spory ruch szosowców.
Nie mam jak wycinka
Nie mam jak wycinka © strus

W Starym Czarnowie kieruję się na odcinek  maratony w okół Miedwia czyli od Dębiny do Żelewa w większości po płytach jumbo czego nie lubię .
Ujście Płoni z J.Miedwie
Ujście Płoni z J.Miedwie © strus
Kolejny etap przejazdu to jazda do DDR-ki w Morzyczynie przez Bielkowo i Jeczydół w którym usiadł mi na koło jakiś biker a kolejny w Morzyczynie a jak się zatrzymałem w Lipniku żeby sprawdzić godzinę usłyszałem "dzięki za podwózkę". Miałem jeszcze pół godziny więc postanowiłem dokręcić do 70 kilometrów a jutro ostatni dzień wolny przez wtorkową wyprawą do kliniki który spędzę na rowerze.
Stargard,Giżynek,Golczewo,,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Rekowo,Kołbacz,Stare Czarnowo,Dębina,Żelewo,Nieznań,
Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
MAPKA Z NIEDZIELNEJ WYPRAWY.