W chłodnym wietrze.

Czwartek, 6 kwietnia 2017 · dodano: 06.04.2017 | Komentarze 1

Nie po czterech ale po trzech popołudniowych zmianach mam wolne ale to dzięki zamianie z koleżanką, rano musiałem załatwić wszystkie padania potrzebne do wtorkowej wizyty w Klinice na Pomorzanach później  potowarzyszyłem małżonce zanim wyruszyła do pracy i w końcu ruszyłem na szlak.Będąc rano na zewnątrz poczułem zimny porywisty wiatr dlatego bez żadnego wymyślania trasy ruszyłem do Puszczy Goleniowskiej żeby było lżej.Pierwsze 13 kilometrów bardzo ciężkie później dojazd szosą miedzy drzewami do dojazdu pożarowego 32 i od razu ulga jak i na dp 40 prowadzącym bezpośrednio do Wielgowa.

Na krzyżówce dp 32 z 40 sporo się zmieniło od ostatniego razu to przez ministra Szyszkę ,dla porównania wstawiam dwie fotki.
BYŁO TAK:
Leśna krzyżówka
Leśna krzyżówka © strus
A DZIŚ SIĘ ZMIENIŁO NA TAK:
Leśna krzyżówka po
Leśna krzyżówka po "zmianie ustawy" © strus
Gdy opuściłem las zrobiłem rundkę po Wielgowie i skierowałem się do drogi w Zdunowie prowadzącej do Niedźwiedzia a następnie do DDR-ki w Motańcu zatrzymując się przy domu w którym wybuchła butla z gazem który został już rozebrany.
Dom w którym wybuchła butla z gazem
Dom w którym wybuchła butla z gazem © strus
Budowa wiejskiego Netto zakonczona
Budowa wiejskiego Netto zakończona © strus
Zanim ścieżką pojechałem do Stargardu w Kobylance odbiłem na Bielkowo i przez Jęczydół wróciłem na DDR-kę w Morzyczynie a dalej to już prosto do domu.Na koniec chciałbym dodać wiadomość dla Janusza ,żadnego nowego bociana nie spotkałem a najbardziej mnie dziwi że w Poczerninie wszystkie cztery gniazda puste.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,