• Kalorie 1903kcal

Wczesna rundka.

Sobota, 1 kwietnia 2017 · dodano: 01.04.2017 | Komentarze 3

Wyruszyłem dość wcześnie jak na mnie na termometrze widniało 12 stopni więc ubrany w długie spodnie i bluzę , ale temperatura dość szybko rosła gdy jechałem przez lotnisko do  Warnic sprawdzałem temperaturę i na 12-tym kilometrze było już 17 -naście.

Wybrałem się na sprawdzenie gniazd w innych pobliskich wioskach , jedna parę widziałem w Reńsku i jednego na łące w okolicy Kunowa i na tym się skończyło.
Parka w Reńsku
Parka w Reńsku © strus
Dalszy etap do dojazd do Wierzbna przez Obryte i oczywiście zajechanie nad plażę na której było pusto  pewnie jeszcze była za wczesna godzina na piknik chodź wczoraj tu się działo bo wszędzie masa butelek i innych śmieci.
Obryta (niem.Gross Schönfeld) Kościół filialny p.w. MB Łaskawej z XV w
Obryta (niem.Gross Schönfeld) Kościół filialny p.w. MB Łaskawej z XV w © strus
Wierzbno (niem.Werben) J.Miedwie
Wierzbno (niem.Werben) J.Miedwie © strus
Z Wierzbna ruszyłem szlakiem maratonu Miedwiańskiego do DDR-ki w Zieleniewie którą już pojechałem prosto do domu gdzie miałem być do południa żeby dalszą część pięknego dnia poświęcić małżonce.Gdy dotarłem do domu na termometrze było już 20 stopni.
Droga z Wierzbna do Koszewa
Droga z Wierzbna do Koszewa © strus
Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Warnice,Reńsko,Obryta,Wierzbno,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
MAPKA PRZEJAZDU:

| 18:38 sobota, 1 kwietnia 2017 | linkuj Na polskim terenie jak dotąd nie spotkałem parki bocianej ani też bociana na polu. Niepokoją mnie puste gniazda bocianie a to przecież już kwiecień.
| 17:30 sobota, 1 kwietnia 2017 | linkuj Nie wiedziałem, że droga z Wierzbna do Koszewa to taka masakra, jeżdżę do Koszewa bardzo często bo mieszkają tam rodzice mojej synowej i jedzie się asfaltem (myślałem że do Wierzbna również jest asfalt). Mi również dzisiaj przypiekło tyłek, ponieważ rano miałem 9 stopni i wybrałem się w długich spodniach.