• Kalorie 2025kcal

Piątek, 31 marca 2017 · dodano: 31.03.2017 | Komentarze 3

Po dwóch dniach odpoczynku i innych zajęciach dziś po pracy na termometrze widniała temperatura plus 19-ście stopni to nie mogłem odpuścić tak dobrej pogody w ostatnim dniu marca wyruszyłem na standardową pięćdziesiątkę  z obserwacja bocianich gniazd.Początek był zachęcający bo w Rogowie pojawił się drugi bocian w gniazdku.
Parka w Rogowie
Parka w Rogowie © strus
Niestety moje zdjęcia bocianów nigdy nie będą tak dobre jak Janusza bo ja używam smartfona,i tyle by było na dziś bo reszta gniazd nadal pusta.Za Poczerninem wjechałem na "Chociwelkę" na której są już naniesione dane do remontu tej drogi.Runda przez Sowno i obieram kierunek na dojazd pożarowy 32 i śmigam do Reptowa przez Wielichówko i Cisewo.

Wjazd do Wielichówka
Wjazd do Wielichówka © strus
W Reptowie w końcu odbiłem na gruntową drogę prowadzącą bezpośrednio do Kałęgi z pominięciem Niedźwiedzia ale oprócz szumów od wysokich napięć nic ciekawego nie było to zrobiłem fotkę z oznakami wiosny tak że w Kobylance.
Oznaki wiosny
Oznaki wiosny © strus

W Kobylance wjazd na DDR-kę i jadę prosto do domu na smaczny objadek.Mimo wysokiej temperatury nie odważyłem się jazdy na krótko a takich widziałem bo po 10 dniach walki z bólem barku dziś można powiedzieć że nie dokuczał mi.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Podlesie,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kałęga,Motanie,Kobylanka,Morzyczyn,
MAPKA:
Kategoria PO PRACY, REKREACJA

| 20:24 piątek, 31 marca 2017 | linkuj Brawo Darku za pokonywanie jak to nazwałeś standardowych pięćdziesiątek. Zdjęcia wiosennego kwiecia są wyborne. Dodatkowo z sympatią oglądam zdjęcie bocianiego gniazda i to z dwoma ptakami. W moim terenie tylko w Mierzynie jest zasiedlone gniazdo ale tylko przez singla. Część swoich zdjęć też wykonuję smartfonem ale częściej sięgam po klasyczny aparat fotograficzny Sony, no i w tym przypadku zoom daje lepsze efekty, no ale każdy to wie.
| 18:38 piątek, 31 marca 2017 | linkuj Darek, z Januszem i Tunią na zdjęcia się nie ścigamy :-) Twoje i tak są świetne, podobnie jak Twoja jazda.