• Kalorie 1930kcal

Wtorek, 28 marca 2017 · dodano: 28.03.2017 | Komentarze 3

Nie pamiętam kiedy byłem cztery dni po rząd na rowerze ale jak pogoda sprzyja i wolny czas to trzeba korzystać.Gdy wróciłem z pracy od razu z marszu przebrałem się i w drogę tym razem dla odmiany wyruszyłem na południe od Stargardu ale najpierw rundka po mieście a następnie skierowałem się do DDR-ki w Witkowie Drugim żeby następnie kiedyś ulubioną żużlówką dojechać do Kurcewa.
Żużlówka z Witkowa do Kurcewa
Żużlówka z Witkowa do Kurcewa © strus
Kolejną żużlówką docieram do drogi prowadzącej do miejscowości Barnim a następnie kieruję się na Warnice żeby przez Dębice dotrzeć do terenów na miedwiańskich,oczywiście jadąc wypatrywałem wiosennego ptaka i znowu na darmo.

Koszewo (niem.Gross Küssow) Kościół filialny p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP z XVI w © strus
Dzisiejszego dnia nie miałem ochoty walczyć najbardziej mi znana szosą z dziurami w Kunowie dlatego pojechałem do DDR-ki w strefie przemysłowej w Kluczewie przez Skalin i gdy dotarłem do niej wiedziałem że troszkę mi brakuję do pięćdziesiątki dlatego zrobiłem dzisiejszego dnia drugą tym razem mniejszą rundkę po mieście.
Zawilec żółty
Zawilec żółty © strus
Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kurcewo,Barnim,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Skalin,Golczewo,