Pierwsza seta po operacji.

Poniedziałek, 27 marca 2017 · dodano: 27.03.2017 | Komentarze 4

Po nieprzespanej nocy spowodowanej bólem barku z którym walczę od wtorku zrobiłem przegląd roweru i wyruszyłem żeby zaliczyć pierwszą setkę po operacji czyli od czerwca 2016 roku i możliwe że ostatnia w tym roku bo 11 kwietnia mam się zameldować w klinice na Pomorzanach.Na początek chyba najkrótsza drogą docieram przez Kołbacz i Stare Czarnowo do progów Puszczy Bukowej.
Droga do Dobropola Gryfińskiego
Droga do Dobropola Gryfińskiego © strus
Dzisiejszego dnia również obserwowałem czy w jakimś gnieździe siedzą bociany ale niestety nadal jedynym widzianym jest ten w Rogowie a za to gdy opuściłem Dobropole i skierowałem się do Kołowa i jak jeżdżę od kilku lat po puszczy takiej wycinki jeszcze nie widziałem a na dodatek jakiś pan przy "Sercu Puszczy" mówił do traktorzysty żeby się sprężył z wywózką jak chce zarobić ......

Serce Puszczy - Głaz narzutowy
Serce Puszczy - Głaz narzutowy © strus
Jadąc drogą Kołowską docieram do dwóch mocnych podjazdów na ulicy Falskiego gdy wjechałem pod drugi to się zdziwiłem że nawet ciężko nie było chodź ostatnimi wyjazdami unikałem mocnych podjazdów.Zanim skierowałem się nad J.Szmaragdowe trochę po podziwiałem panoramę Szczecina przy lapidarium na Ostowej.
Cmentarz - lapidarium przy ul. Ostowej
Cmentarz - lapidarium przy ul. Ostowej © strus
Panorama Szczecina
Panorama Szczecina © strus
Na Radosnej układają nowa nawierzchnie i musiałem trochę ponosić rower żeby dostać się za szlaban na szlak prowadzący do Kopalnianej czyli nad Jeziorko Szmaragdowe przy którym i w którym było masa żab.
Jeziorko Szmaragdowe
Jeziorko Szmaragdowe © strus
Żabki nad Szmaragdowym
Żabki nad Szmaragdowym © strus
Po  krótkiej przerwie i puszce magnezu opuszczam Zdroje kieruje się przez Dąbie do Wielgowa a gdy docieram na przeprawę nad A 6 dociera do mnie że do setki to mi jeszcze trochę będzie brakowało więc zanim skieruję się do Niedźwiedzia robię rundkę przez Sławociesze do Płoni i jadę ponownie do Zdunowa.
Nad  A6 w okolicy Wielgowa
Nad A6 w okolicy Wielgowa © strus
Z Niedźwiedzia wydłużam drogę do Reptowa przez Kałęgę i kieruje się przez Cisewo na Wielichówko gdzie złym pomysłem była najkrótsza droga do Sowna zwaną Sportową.Jechałem nią po raz trzeci i zawsze mówiłem że ostatni tam trzeba non stop patrzeć pod koło taka jest super nawierzchnia.Jadąc z Sowna odbijam żeby sprawdzić gniazda i tak jak wcześniej pisałem bocianów nie przybyło
mimo że w Poczerninie są cztery gniazda.
Wjazd do Poczernina
Wjazd do Poczernina © strus
Dojazd do DDR-ki w Żarowie i jeszcze mała rundka po mieście bo przez te słońce nie chce mi się wracać do domu bo dziś wyjątkowo rodzinka wraca o 16.30 więc szkoda czasu na siedzenie w domu.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfińskie,Kołówko,Kołowo,
Podjuchy,Zdroje,Dąbie,Rogownik,Wielgowo,Zdunowo,Sławociesze,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Cisewo,