Pierwszy bocian.

Niedziela, 26 marca 2017 · dodano: 26.03.2017 | Komentarze 3

Dzisiejszego dnia gdy wyjeżdżałem było sześć stopni na termometrze ale tym razem nie zapomniałem ochraniaczy na stopy i wyruszyłem  dokładnie przyjrzeć się gniazdom w których powinny się znajdować bociany jak to bywało w ostatnich latach i tak samo jak w zeszłym roku pierwszego bociana zobaczyłem 26 marca i było to w Rogowie a jadąc dalej od wsi do wsi kolejne były niestety puste a było ich pod dziesięć.
Rogowo - Pierwszy bocian w 2017r
Rogowo - Pierwszy bocian w 2017r © strus
Dziś pokręciłem się ponownie po Puszczy Goleniowskiej leczy trochę innymi szlakami i tak z Sowna pojechałem do Cisewa po bardzo ciężkiej drodze a to przez zniszczona drogę po wywózce drewna z lasu później już szosą do Niedźwiedzia i kolejne trzy kilometry przez las do Zdunowa żeby z niego do Płoni pojechać przez Sławociesze  i zameldować się na kilkaset metrów na DK 10
Teraz pora na dwa dojazdy pożarowe 47 i 48 żeby wyjechać przy "dziesiątce" obok stacji paliw.
Dojazd pożarowy 47 w kierunku na Jezierzyce
Dojazd pożarowy 47 w kierunku na Jezierzyce © strus
Zanim wjechałem na DDR-kę w Kobylance zaliczyłem jeszcze dwa odcinki gruntowe i w sumie dzisiejszego dnia uzbierało się 21 kilometrów terenu a Motańcu spotkałem swojego mechanika ale on śmigał szosą więc nie było sensu wspólnie jechać ,skończyło się na
rozmowie.
Wiosenne kwiatki w Motańcu
Wiosenne kwiatki w Motańcu © strus

Kobylanka - raport pogodowy
Kobylanka - raport pogodowy © strus
Jest słoneczna niedziela więc na ścieżce rowerowej spory ruch jak by innych dróg do jazdy nie było i trzeba ostrożnie jechać aż do samego Stargardu i że mój weekend jest wydłużony o jeden dzień to pewnie poniedziałek spędzę również na rowerze.
Stargard,Żarowo,Rogowo,Lubowo,Poczernin,Sowno,Podlesie,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Zdunowo,Sławociesze,Płonia,Jezierzyce,