• Kalorie 2048kcal

Sobotnia rundka.

Sobota, 25 marca 2017 · dodano: 25.03.2017 | Komentarze 4

Na pierwszym etapie rundki to co mnie zdziwiło dość dokuczliwy wiatr aż mi trochę się zimno zrobiło w stopy bo nie założyłem ochraniaczy ,lżej się zrobiło od razu gdy wjechałem na dojazd pożarowy 48 czyli najlepszą drogę prowadzącą do Jezierzyc.
Staw Cysterski w Jezierzycach
Staw Cysterski w Jezierzycach © strus
Po 4 kilometrach terenu kieruję się do DW 119    żeby na chwilę zawitać na DK 10 i odbić na bardziej odsłoniętą od drzew ulicę Profesora Tomasz Żuka prowadzącą do Wielgowa.

Ul.Profesora Tomasz Żuka łącząca Płonie z Wielgowem
Ul.Profesora Tomasz Żuka łącząca Płonie z Wielgowem © strus
Dziś dopiero doprowadziłem rower do czystości i nie miałem ochoty go ponownie ubłocić na odcinku do Niedźwiedzia ze Zdunowa więc ruszyłem przez Wielgowo do ulicy prowadzącej na główny szlak do Sowna czyli dojazd pożarowy 40.
Dojazd pożarowy 40 początek w Wielgowie
Dojazd pożarowy 40 początek w Wielgowie © strus
Tym razem do Sowna nie pojechałem a po drodze odbiłem na drogę prowadzącą do Cisewa przez Wielichówko i trochę inaczej dojechałem do Grzędzic z Cisewa.
Kierunek Wielichówko
Kierunek Wielichówko © strus

Końcowy etap rundki to przejazd do Żarowa a następnie DDR-ką do domu i popołudnie poświęcone rodzinie  a jutro znowu na rower.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Wielichówko,Cisewo,
Grzędzice,Żarowo,Stargard.
MAPA SOBOTNIEJ RUNDKI:

| 16:24 sobota, 25 marca 2017 | linkuj Faktycznie zimny wiatr dawał się we znaki (również dzisiaj miałem zamiar zostawić ochraniacze w domu, ale zwyciężyła przezorność i dbanie o nogi, ponieważ gdy mi zimno w "kulosy", całkowicie spada mi tępo jazdy a wręcz nie chce mi się kręcić).
| 16:09 sobota, 25 marca 2017 | linkuj Mimo takich, czy innych kłopotów zdrowotnych regularnie wykręcasz te swoje pięćdziesiątki. Znam to z autopsji, że coś człowieka ciągnie na rower. Z opisów Twoich wycieczek można się uczyć geografii sąsiednich powiatów.