• Kalorie 1915kcal

Deszczowy pierwszy dzień wiosny.

Poniedziałek, 20 marca 2017 · dodano: 20.03.2017 | Komentarze 3

W czwarty kolejny dzień wolny od pracy, rano postanowiłem zrobić rundkę przed deszczem a resztę dnia poświęcić małżonce i ledwo wyjechałem a przed Lipnikiem na DDR-ce zaczął siąpić deszczyk.Jako że dziś pierwszy dzień wiosny za moich szkolnych lat uciekało się całą klasą nad J.Miedwie dziś tam nikogo nie było,chyba tradycja upadła.
J.Miedwie w Morzyczynie
J.Miedwie w Morzyczynie © strus
Kolejny i na dodatek mocniejszy opad spowodował że w Jęczydole postanowiłem wracać do domu ,jednak gdy dojechałem do ścieżki rowerowej ustąpił a ja dojechałem nią do końca czyli do stacji paliw w Motańcu i jak ostatnim razem dojazdem pożarowym 48 a następnie 50 przejechałem na drugą stronę DK 10 i kolejnymi gruntowymi drogami dojechałem do  osady Gajęcki Ług a po drodze miałem zawalidrogę którego nie mogłem wyprzedzić aż do 45-tki.
Zawalidroga na 45-tce
Zawalidroga na 45-tce © strus
Wiosenny mech
Wiosenny mech © strus
Odcinek od leśnej chatki do Niedźwiedzia to nie cały kilometr ale po ostatnich opadach dziś mimo wolnej jazdy i braku ochraniaczy buty zostały obłocone jak również rower a taki był czysty.Jadąc do Reptowa zalegająca woda na szosie pryskała mi na twarz i do ust więc zasłoniłem sobie kominiarką.
Obłocone SIDI-ki
Obłocone SIDI-ki © strus
Reptowo - raport pogodowy
Reptowo - raport pogodowy © strus
Z Reptowa już nie miałem ochoty na leśne trakty jadę do Kobylanki na DDR-kę żeby w Lipniku odbić na kolejną ścieżkę przez Grzędzice
na której po około kilometrze kolejny opad z nieba który towarzyszył mi do domu a później to już lało.
Nosorożec w Zieleniewie
Nosorożec w Zieleniewie © strus
DDR-ka Żarowo - Stargard
DDR-ka Żarowo - Stargard © strus
Trasa:
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,Motaniec,Morawsko,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,