Na nowym napędzie.

Piątek, 17 marca 2017 · dodano: 17.03.2017 | Komentarze 3

Mam czterodniowy weekend więc jeszcze wczoraj pomyślałem że dzisiejszy dzień poświęcę na wymianę wczoraj odebranych  części z paczkomatu ale gdy dziś z samego rana zobaczyłem prognozy na kolejny dzień postanowiłem że muszę dziś zrobić chodź 50 kilometrów.Najpierw obowiązki rodzinne a następnie zabrałem się za Vipera.
Nowy napęd do Vipera i Speedera
Nowy napęd do Vipera i Speedera © strus
Kaseta wymieniona a z łańcuchem problem bo nie mogłem znaleźć przyrządu do skuwania i wymyśliłem że pojadę na starym łańcuchu.
Ledwie po kilku metrach okazało się to zły pomysł ,podjechałem do kolegi a on miał tylko szczepce do spinek więc skorzystałem z z pomocy pana Marka na Wielkopolskiej.Po zmianie łańcucha ledwo przejechałem 500 m zaczął padać deszcz to chciałem tylko wypróbować jak działa nowa kaseta z łańcuchem .Deszcz ustał jak wjechałem na DDR-kę koło Tesco to myślę sobie wrócę do domy przez Grzędzice .Gdy miałem w LIpniku odbijać niebo nie zapowiadało dalszych opadów tak przynajmniej mi się wydawało no i pojechałem ścieżką do jej końca i zanurzyłem się w las za stacja paliw w okolicy DK 10.
Dojazd pożarowy 48 w Motańcu
Dojazd pożarowy 48 w Motańcu © strus
Już po pierwszym kilometrze rzeź wielu drzew w okolicy krzyżówki do DK 10 i Niedźwiedzia ale już chyba drewno wywiezione bo za dużo go nie było dopiero przed Jezierzycami spory składzik - paskudne zdjęcie.

"Składzik" przed Jezierzycami © strus
Lapidarium w Jezierzycach
Lapidarium w Jezierzycach © strus
Po krótkiej wizycie na "10-tce" odbijam w Płoni w kierunku Zdunowa i tym razem uważam za słuszną wycinkę po obu stronach jezdni
wycięto najbliższe drzewa i krzewy od razu widoczność na drodze się zwiększyła i na pewno bezpieczeństwo  do samego Zdunowa.
Na DDR-kę wracam dopiero w Zieleniewie po zaliczeniu leśnej drogi do Niedźwiedzia a następnie szosą do Cisewa gdzie ponownie widziałem żurawie a odcinek leśny Cisewo Miedwiecko momentami ciężki przez duże ilości luźnego piachu co mnie zdziwiło o tej porze roku.
Droga do Miedwiecka po wyjechaniu z lasu
Droga do Miedwiecka po wyjechaniu z lasu © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Miedwiecko,Zieleniewo,