Czwartek, 16 marca 2017 · dodano: 16.03.2017 | Komentarze 1

Gdy wracałem z pracy niebo było niebieskie ze słoneczkiem ale 40 minut później pełne zachmurzenie i gdy jechałem pod wiatr do Poczernina tym razem przez Klępino momentami żałowałem że pojechałem w bluzie ale gdy odbiłem w Poczerninie na drogę zalesioną do Sowna i odczucie zimna się zmieniło.
Bobrowy tartak przed Sownem
Bobrowy tartak przed Sownem © strus
Sowno (niem.Hinzendorf) Kościół filialny p.w. św. Marii Magdaleny z 1888 r
Sowno (niem.Hinzendorf) Kościół filialny p.w. św. Marii Magdaleny z 1888 r © strus
Z Sowna w kierunku krzyżówki Reptowo - Wielgowo jak zwykle jechałem dojazdem pożarowym 32 żeby odbić na Cisewo przez Wielichówko gdzie droga się polepszyła i na całej drodze za lasem nasadzono po dwóch stronach drogi nowe drzewka a wyciętych nie widziałem.W końcu widziałem kilka par żurawi w tych okolicach ale zdjęć takich jak Janusz nie zrobię bo nie wożę aparatu a do zdjęć używam smartfona.
Leśna krzyżówka
Leśna krzyżówka © strus
Żurawie w oddali w Cisewie
Żurawie w oddali w Cisewie © strus
Jadąc do DDR-ki w Kobylance dostałem SMS-a z Inpostu że przesyłki są do odebrania [części do dwóch rowerów] i zanim wróciłem do domu odebrałem je więc jutro chyba zrobię przynajmniej jeden rower.
Stargard,Klępino,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Podlesie,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,