Bliskie sąsiedztwo.

Poniedziałek, 6 lutego 2017 · dodano: 06.02.2017 | Komentarze 4

Dzisiejszy ranek spędziłem z Iwonką która ten tydzień ma druga zmianę  z reszta ja też ale oprócz dzisiejszego dnia ,więc w dalszej części dnia ponownie zawitałem na DW 142 tym razem wjechałem na nią od strony Poczernina ,niestety dojazd od kościoła to masakra droga a 80% szosy to dziury i pęknięcia.
Wjazd na DW 142 za Poczerninem
Wjazd na DW 142 za Poczerninem © strus
Tym razem nie odbiłem od razu na krzyżówce z DW141 tylko pojechałem do wiaduktu za którym skręciłem na Strumiany żeby zobaczyć jak tam droga w kierunku Klinisk.Na początku cała czysta a od leśniczówki brzegi szosy w śniegu i lodzie ale można śmigać ale ja dziś z niej nie skorzystałem bo przy leśniczówce zawróciłem bo chciałem sprawdzić jeszcze dwie drogi w Sownie.
Leśniczówka przy drodze na Kliniska w Strumianach
Leśniczówka przy drodze na Kliniska w Strumianach © strus
Pierwsza droga do sprawdzenia  z Sowna do Wielgowa wyglądała zachęcająco ale jakoś nie odważyłem się nią pojechać ze względu na lód a druga za szkołą w kierunku Grzędzic lub Cisewa to nawet do niej nie dotarłem bo za ostatnim budynkiem w Sownie szosa jak szeroka tak biała to ciekaw jak wyglądała jej dalsza część w lesie.
Droga Sowno - Wielgowo
Droga Sowno - Wielgowo © strus
Koń w Sownie
Koń w Sownie © strus
Ostatnie wyprawy moje to jazda bez licznika na rowerze co mi utrudnia jazdę bo muszę wyciągać telefon z kurtki i sprawdzać ile mam przejechane bo jakoś nie mogę dotrzeć do sklepu żeby kupić nową baterię do licznika .Na dzisiejszy dzień postanowiłem przejechać minimum 60 km więc gdy dotarłem do Grzędzic do miejsca które dzieli mnie od domu o 8 km wiedziałem że przed mną jeszcze ponad 20 km do przejechania więc skierowałem się do strefy przemysłowej w Kluczewie przez Zieleniewo,Wierzchląd od której dalsza jazda odbywała się pod silniejszy wiatr a na dodatek jeszcze padający śnieg a mimo to zrobiłem jeszcze małą rundkę po mieście.
DDR-ka wzdłuż Golczewa
DDR-ka wzdłuż Golczewa © strus
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Strumiany,Sowno,Smogolice,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Kunowo,Wierzchląd,