Po grypie.

Niedziela, 19 lutego 2017 · dodano: 19.02.2017 | Komentarze 5

Prawie dwa tygodnie bez roweru , pierwsze cztery dni to przez popołudniową zmianę w pracy a gdy w piątek po pracy rozłożyła mnie grypka i na dodatek 39 stopni gorączki to wiedziałem że nie tylko plany na weekend spaliły na panewce ale również przez L4 następny tydzień .Wczoraj jeszcze usiedziałem w domu ale dziś już nie ,postanowiłem bez żadnych wymyślnych tras tylko zaliczyć pętelkę po gminie Kobylanka.Na początku do DDR-ki w Lipniku pojechałem przez Żarowo i Grzędzice i zajechałem na promenadę wzdłuż Jeziora Miedwie na której było tłoczno.
Molo nad J.Miedwie w Zieleniewie
Molo nad J.Miedwie w Zieleniewie © strus
Tłoczno było na drodze z Jęczydołu do Bielkowa na której mijałem kilka grupek i jedną ponad dwudziestoosobową grupę bikerów wracających do Stargardu a mi się tak dobrze jechało mimo złego początku z Żarowa do Lipnika gdzie wiatr dawał mi w kość że pomyślałem o wydłużeniu swojej dzisiejszej trasę o odcinek przynajmniej do Cisewa a skończyło się na Wielichówku bo liczyłem że mi też się uda zobaczyć po raz pierwszy w tym roku żurawie które często widziałem w Cisewie i na mokradłach wokół Wielichówka.
Nowa droga łącząca Cisewo i Wielichówko
Nowa droga łącząca Cisewo i Wielichówko © strus
Niestety ptaków nie widziałem ani nie słyszałem i drogi dalsze były w kiepskim stanie więc wróciłem do DDR-ki w Motańcu jadąc przez Reptowo i Niedźwiedź a po drodze pierwsze kwiaty w tym roku dostrzegłem w Cisewie chodź po raz pierwszy widziałem w poniedziałek gdy wracałem od lekarza.
Pierwsze kwiatki w 2017 roku
Pierwsze kwiatki w 2017 roku © strus
Będąc na ścieżce rowerowej pojechałem już prawie prosto do domu z kilometrażem większym niż planowałem wyjeżdżając a na dodatek myślałem że będzie gorzej po dwóch tygodniach przerwy a teraz proszę o poradę co do drugiego mojego roweru muszę zmienić opony i nie wiem czy zostać przy obecnym rozmiarze 700x23 czy zmienić na szersze 700x32 a mianowicie - SCHWALBE MARATHON HS 420 Performance Line.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,