Łyk "Bukowej"

Piątek, 3 lutego 2017 · dodano: 03.02.2017 | Komentarze 3

Mój weekend w tym tygodniu to wolny piątek i poniedziałek ,dni te chcę wykorzystać jak pogoda dopisze w części pierwszej na rower a popołudniowej dla rodziny jak to przeważnie bywa.Dziś pomyślałem żeby zahaczyć o Puszczę Bukową i tam się skierowałem.Drogi na początku wszystkie w dobrym stanie a od głównego wejścia na plażę nad J.Miedwie niespodzianka - 3/4 szerokości DDR-ki pokryta lodem i śniegiem do krzyżówki na Jeczydół a jak wracałem od strony Kobylanki na ścieżce dużo wody a jadąc po otwartym terenie wiatr dokuczał że gdy zjeżdżałem ze sporej górki do Kołbacz podmuch zepchnął mnie z jezdni na trawkę :(.
Kołbacz (niem.Kolbatz) Kościół parafialny p.w. NSPJ budowany od 1210 do 1347 r
Kołbacz (niem.Kolbatz) Kościół parafialny p.w. NSPJ budowany od 1210 do 1347 r © strus

Do Dobropola Gryfińskiego które znajduję się w Puszczy Bukowej pojechałem wydłużona drogą przez Dębine a następnie przez Stare Czarnowo.Droga do pierwszej wioski w bardzo dobrym stanie ,po górkach do Stare Czarnowa nie odważyłem się zjechać szybko jak to zawsze robię ze względu na wodę i mokry śnieg.
Droga Dębina - Stare Czarnowo
Droga Dębina - Stare Czarnowo © strus
Obawiałem się że droga za Czarnowem w puszczy do Dobropola będzie zaśnieżona ale tak nie było,jazda bez jakikolwiek problemów ale za to w puszczy inny świat tak jest po prostu zima a ja nabrałem ochoty żeby zjechać inną drogą ale robiąc fotkę kościoła jadący z naprzeciwka rowerzysta powiedział mi że szkoda zdrowia na drogę za Dobropolę która wygląda jak ta obok kościoła więc zawróciłem.
DOBROPOLE GRYFIŃSKIE (niem.Dobberphul)  Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża z 1863 r
DOBROPOLE GRYFIŃSKIE (niem.Dobberphul) Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża z 1863 r © strus
Zima w Puszczy Bukowej
Zima w Puszczy Bukowej © strus

Wracam do Bielkowa z pominięciem Dębiny a następnie kieruje się do DDR-ki w Kobylance którą muszę ostrożnie jechać do Zieleniewa a gdy minąłem krzyżówkę na Kunowo  wiatr mocno dawał się we znaki a nad S10 zrobiłem fotkę "zimy" w okolicy Lipnika.

"Zima" w okolicy Lipnika © strus
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfiskie,Stare Czarnowo,