Środa, 1 lutego 2017 · dodano: 01.02.2017 | Komentarze 4

Wczorajsze wyjście na rower po pracy wybił mi padający śnieg w dużych ilościach a przy temperaturze na plusie na drogach była woda.
Niestety dzisiejszego dnia na słońce się nie załapałem , gdy wracałem po pracy schowało się za chmurami i  pokazało się gdy jadłem już obiad po zaliczeniu pięćdziesiątki w dużej części po takiej samej trasie jak podczas ostatniego wypadu w niedzielę.Pomijając pierwszy odcinek niedzielnego wypady dojechałem do ulicy Morskiej i ruszyłem do DW 142  tym razem wydłużoną drogą przez Storkówko.
Wjazd na DW142 za Storkówkiem
Wjazd na DW142 za Storkówkiem © strus
Na "Berlince" [opis drogi] zawitałem i skierowałem się nią do krzyżówki z DW 141 a już w domu dowiedziałem się że ten odcinek będzie już wkrótce remontowany na odcinku od Łęczycy do Rzęśnicy co mnie bardzo cieszy.

"Berlinka" DW 142 © strus
Jadąc zaglądałem na drogi polne i leśne z których wielokrotnie korzystałem ale na razie jak dla mnie są zbyt niebezpieczne z powodu lodu i śniegu co widać na poniższym zdjęciu.
Zima na leśnych ścieżkach
Zima na leśnych ścieżkach © strus
Od wiadukty przy Siwkowie do domu to prawie w 100% kopia niedzielnego przejazdu z wyjątkiem przejazdu przez Grzędzice.
Stargard,Klępino,Małkocin,Storkówko,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Stargard.