• Temperatura -1.0°C

Słoneczny dzień

Niedziela, 29 stycznia 2017 · dodano: 29.01.2017 | Komentarze 2

Zachciało mi się dziś przejechać gruntową drogą do Strachocina i to był wielki błąd ,zajechałem od ulicy Nowowiejskiej przez Mroczeń i o dziwo droga była OK ale długo to nie trwało czy bliżej była rzeczki Krępiel tym droga stawała się trudniejsza do jazdy aż musiałem zejść z roweru i iść po polu bo jak droga szeroka tak cała pokryta lodem i tak aż prawie do Strachocina.
Grunowo lodowa droga do Strachocina
Gruntowo lodowa droga do Strachocina © strus
Dopiero około 150 m przed DK 20 wróciłem na siodełko i po dojechaniu do Świetego postanowiłem zmienić plany na dzień dzisiejszy i zawróciłem.Postanowiłem pojechać sprawdzonymi drogami,najpierw wróciłem do Stargardu wydłużona drogą a mianowicie przez Ulikowo do DK 20 i nią do DDR-ki przy Gdyńskiej .
Okolice Ulokowa
Okolice Ulikowa © strus
Z DDR-ki odbijam na Małkocin przez Klępino a następnie rezygnuje z jazdy do DW142 przez Storkówko tylko krótszą droga przez Siwkowo docieram nad "Chociweklę"
Nad DW 142 w Siwkowie
Nad DW 142 w Siwkowie © strus
Mimo niedzieli na "płytówce" duży ruch jadę nią aż do krzyżówki z DW 141 żeby zajrzeć co słychać na rowerostradzie a następnie
zaczynając od Sowna pojechać do Żarowa wydłużoną drogą przez Poczernin.Na rowerostradzie zima w pełni można śmigać na łyżwach i innym sprzęcie zimowym ja się nie odważyłem nawet na nią wjechać.
Rowerostrada w zimowej szacie
Rowerostrada w zimowej szacie © strus
Poczernin
Poczernin © strus
Gdy dotarłem za Poczerninem do lasku tam również zima w pełni ale później już okolice bez śniegu i lodu a ja po sprawdzeniu czasu postanowiłem pojechać z Żarowa do DDR-ki w Lipniku przez Grzędzice a później do domu na obiadek.
Droga Poczernin - Rogowo
Droga Poczernin - Rogowo © strus
DDR-ka Lipnik - Stargard
DDR-ka Lipnik - Stargard © strus
Trasa:
Stargard,Strachocin,Święte,Strachocin,Ulikowo Kolonia,Ulikowo,Kiczarowo,Stargard,Klępino,Małkocin,Siwkowo,Sowno,Poczernin,