Po pracy - okolice Stargardu.

Środa, 18 stycznia 2017 · dodano: 18.01.2017 | Komentarze 3

Po pracy źle przygotowany do jazdy w zimę aurę o czym poczułem   po pewnym czasie ruszyłem sprawdzić jak tam wczorajsze sprzątanie DDR-ki do Żarowa niestety nie popisali się porządkowi bo na wąskim pasie było sporo łat lodowych a od ławeczki ekologicznej to już tragedia więc wjechałem na szosę i nią dojechałem do Żarowa żeby skierować się do Lipnika przez Grzędzice bo droga wyglądała bezpiecznie. W Lipniku okazało się że jazda do Zieleniewa jest zbyt stresującą przez nawierzchnię niesprzątaną w tym roku jeszcze więc postanowiłem wrócić do miasta a następnie po rundzie po strefie przemysłowej skierowałem się jak wczoraj do kolejnej strefy przemysłowej w Kluczewie.
Pomnik 15. Południk w Stargardzie
Pomnik 15. Południk w Stargardzie © strus
Do Golczewa przez Giżynek dotarłem do do w/w strefy i ruszyłem tym razem najpierw do ronda przy Cargotec-u i za uwarzyłem że droga pasem poradzieckiego lotniska dziś była częściowo odśnieżona więc pojechałem na Oś.Lotnisko a za nim ponownie DDR-ką do Golczewa zahaczając o małe kółeczko w Kluczewie .
Bridgestone w Kluczewie
Bridgestone w Kluczewie © strus
DDR-ka przy Bridegstone
DDR-ka przy Bridegstone © strus
Z ostatniego etapu zaplanowanego żeby dojechać do Skalina i z powrotem z rezygnowałem ponieważ źle przygotowany do jazdy zacząłem odczuwać zimno i skierowałem się w kierunku domu.Tereny po których przez ostatnie dwa dni jeździłem to chyba jedyne bezpieczne w okolicy Stargardu więc jak do jutra nie spadnie śnieg to udam się na nie również jutro.

EDIT 19.01.2017
Zabrakło czasu na rower mimo wolnego dnia.  :(
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Stargard, Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.