Rundka po pracy.

Wtorek, 17 stycznia 2017 · dodano: 17.01.2017 | Komentarze 2

Po kilku dniach przymusowego postoju w końcu dziś drogi były na tyle bezpieczne że wyjeżdżając po pracy miałem nadzieję zrobienie minimum 30 kilometrów krążąc po bliskiej okolicy miasta przede wszystkim po DDR-kach w okolicy Kluczewa.Po zaliczeniu strefy przemysłowej skierowałem się przez Giżynek do drugiej strefy zwanej:  Parkiem Przemysłowym Nowoczesnych Technologii w Kluczewie gdzie zobaczyłem że droga do Skalina jest czarna więc jadę tak długo jak droga będzie bezpieczna bez lodu itp.Dobrze było do Kunowa trochę gorzej do Wierzchlądu a najgorszym odcinkiem okazał się ponowny wjazd do Skaliny od strony Wierzchlądu gdzie musiałem prowadzić rower bo na całej szerokości szosy lód i wróciłem na drogę którą wcześniej przyjechałem do Skalina i z powrotem wracam do Golczew.
Zwierzyna płowa na polu w okolicy Skalina
Zwierzyna płowa na polu w okolicy Skalina © strus
Droga Skalin - Golczewo
Droga Skalin - Golczewo © strus
Po powrocie do Golczewa kieruję się na jedną pętelkę  DDR-ką do momentu zakończenia się ścieżki na lotnisku po radzieckim i wracam ponownie do Golczewa żeby skierować się na kolejna pętelkę do Kluczewa a później po raz czwarty zawitać na rondzie w Golczewie i wracać do domu bo na wcześniej mokrej ścieżce zaczął pojawiać się lód.
Koniec DDR-ki na poradzieckim lotnisku
Koniec DDR-ki na poradzieckim lotnisku © strus
Nie udało mi się zaliczyć 50-tki ale i tak jestem zadowolony z przejechania 40 km po tylu dniach bez ruch , jutro kończę o godzinę wcześniej prace to może uda się zaliczyć standardową pięćdziesiątkę jak aura nie pokrzyżuje planów.Niestety inne ścieżki w okolicy Stargardu są zaśnieżone i oblodzone :(
Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Kunowo,Wierzchląd.Skalin,Golczewo,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.