Mała rundka .

Niedziela, 8 stycznia 2017 · dodano: 08.01.2017 | Komentarze 4

Po raz trzeci tej zimy wyruszyłem w trasę ,tym razem wycieczka okazała się nie udanym wypadem i niezaliczeniem pięćdziesiątki a to przez ochraniacz lewej stopy.Na początku udałem się do kolegi na Zarzecze a następnie wzdłuż działek do DDR-ki na Starachocin którą daleko nie dojechałem bo była pokryta błotem i jazda była niemożliwa więc skierowałem się z powrotem do miasta i udałem się w kierunku oczyszczonej ścieżki w strefie przemysłowej w Kluczewie.Jadąc po wodno-błotnych miejskich ulicach i podpierając się lewą stopą przy zatrzymywaniu się na skrzyżowaniach mój rzep się zamoczył i nie trzymał przez co ochraniacz się zsuwał z buta i co chwila musiałem poprawiać. Wyjeżdżając z Oś.Pyrzyckiego popełniłem błąd wjeżdżając na na DDR-kę na której zaliczyłem pierwszą glebę wjeżdżając na ciemny ślad który okazał się lodem do drugiego ronda tragedia przez dużą ilość śniegu.Przy węźle Stargard Centrum pod wiaduktem S 10 zatrzymałem się na suchym odcinku ścieżki i chciałem coś zrobić z wiecznie spadającym ochraniaczem.
Spadający ochraniacz
Spadający ochraniacz © strus
Ja musiałem się męczyć ze śniegiem do drugiego ronda a jadący do miasta pocieli szosą na zakazie a za nimi kierowcy aut wyrozumiale jechali po wolno ale nie trąbili na czwórkę bikerów.
DDR-ka do Kluczewa
DDR-ka do Kluczewa © strus
W końcu widać DDR-kę
W końcu widać DDR-kę © strus
Od drugiego ronda już bezpiecznie można jechać aż do ronda przy Cargotec-u gdzie postanowiłem skrócić wypad przez  awarię ochraniacza który ciągle mi spadał a stopa zaczęła odczuwać chłód  w końcu był mróz.
DDR-ka przy Bridegstone
DDR-ka przy Bridegstone © strus
DDR-ka z Golczewa do Giżynka już w gorszym stanie niż te w strefie przemysłowej a część za wiaduktem nad S 10 to już z odcinkami lodu więc trzeba było bardzo ostrożnie jechać a po mieście dokręciłem do 30 km. ogólnie wycieczka dla mnie nie udana i stresogenna. Następne pięć dni przymusowa przerwa od roweru ponieważ ma druga zmianę czyli zaczynam o 12.30.
Nad S 10 w okolicy Golczewa
Nad S 10 w okolicy Golczewa © strus
Stargard,Strachocin,Stargard,Kluczewo,Golczewo,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.
M A P A :

| 21:36 piątek, 13 stycznia 2017 | linkuj Chyba nawet szkoda rowerów na taplanie się w rozmokłym śniegu i błocie, że już nie wspomnę o bezpieczeństwie jazdy. Prognozy na najbliższe dni są niestety fatalne. Pozdrawiamy Cię Darku - Janusz i Kuba.
| 18:46 niedziela, 8 stycznia 2017 | linkuj Mimo wszystko zaliczyłeś ponad 30 km a jak na styczeń, to dystans godny uwagi zwłaszcza w wycieczce z przygodami. Dziękuję za uwagi na temat mego wpisu - skorygowałem i mam nadzieję, że moje kolejne wpisy będą dotyczyć jazdy na rowerze a nie chodzenia.