Bez stresu lodowego .

Niedziela, 22 stycznia 2017 · dodano: 22.01.2017 | Komentarze 3

Bez stresu lodowego czyli przejechana trasa w 99% bez lodu na drodze tylko kilka fragmentów oraz dwa razy zawracałem żeby się nie męczyć i stresować ale na początku po rundce miejskiej ruszyłem do DDR-ki na Żarowo która była tym razem już w całości czysta skierowałem się przez Grzędzice do DDR-ki w Lipniku i miła niespodzianka w kierunku Zieleniewa droga również czysta.
Staw w Grzędzicach
Staw w Grzędzicach © strus
Nad J .Miedwie
Nad J .Miedwie © strus

Jadąc do Kobylanki zajechałem na promenadę nad Miedwiem co nie było dobrym pomysłem bo ostatni odcinek za amfiteatrem droga pokryta całkowicie lodem a na nim woda więc zawróciłem i pierwszym wyjazdem z promenady wróciłem na ścieżkę rowerową którą dojechałem prawie do Kobylanki ponieważ ostatnie metry zaczynając od zjazdu na oś.Zielone zalane na całej szerokości wodą więc wjechałem na szosę i odbiłem na Reptowo.Po rundce w gminie Kobylanka i  drugim wjeździe do "stolicy" kieruję się do Jęczydołu przez Bielkowo i odkrywam że licznik na kierownicy nie działa zatrzymał się na 34 kilometrze .
Droga Bielkowo - Jęczydół
Droga Bielkowo - Jęczydół © strus
Jadąc zaglądałem na leśne ścieżki ale żadna dziś się nie nadawała do bezpiecznej jazdy więc nie ryzykowałem jazdy po lodowych drogach zalanych wodą albo błotach leśnych. Z Jęczydołu skierowałem się jedyną dobrą drogą do DDR-ki w Morzyczynie którą skierowałem się prosto do Stargardu zatrzymując się na fotkę przy budowie chyba pierwszego wiejskiego sklepu Netto.
Budowa wiejskiego Netto
Budowa wiejskiego Netto © strus
Trasa:
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,