• Temperatura -3.0°C

Pierwszy śnieg ❄⛄❄⛄

Czwartek, 5 stycznia 2017 · dodano: 05.01.2017 | Komentarze 3

Gdy wczoraj wracałem wieczorem z pracy ulice zaczęły się robić białe na szczęście hulający wiatr wysuszył drogi po wcześniejszym deszczu ale nadal mocno wiało gdy dziś wyruszyłem w drogę po raz pierwszy na śnieżnym podłożu miałem zamiar zrobić rundkę po gminie Kobylanka zaczynając od DDR-ki na Żarowo.

Na DDR-ce do Żarowa
Na DDR-ce do Żarowa © strus
Ścieżka do Żarowa  cała zaśnieżona a pod śniegiem w niektórych miejscach zdradliwy lód i bardzo uciążliwy czołowy wiatr jak prawie wzeszłym tygodniu "Barbara" dlatego z rezygnowałem z rundy po gminie Kobylanka i ruszyłem w kierunku Poczernina. Od Lubowa jadę już w słoneczku a przed Poczerninem musiałem się na chwilę zatrzymać bo miałem problem z trzema palcami prawej dłoni - zmarzły mi. Roztarłem jej żeby się rozgrzały i już do końca jazdy nie miałem z nimi problemów.
Standardowo jak ostatnimi razami bywało z Poczernina kieruje się do "Chociwelki" przez las .
Szosa przed Poczerninem
Szosa przed Poczerninem © strus
Kapliczka za Poczerninem
Kapliczka za Poczerninem © strus
Na Dw 142 w miejscach poruszania się aut mała warstewka lodu po której jechało się nie stabilnie więc jadę po metrowym śnieżnym poboczu do DW 141 na której zawitałem na moment żeby wrócić do lasu .
Nad DW 142
Nad DW 142 © strus
Dalsza droga to przejazd prawie taką samą drogą jak ostatnimi razami do Kobylanki przez Puszcze Goleniowską czyli zaczynając od Sowna przez Wielichówko,Cisewo,Reptowo i to był bardzo dobry pomysł bo byłem chroniony od upierdliwego wiatru a droga była pokryta sypkim śniegiem bez żadnych lodowych niespodzianek.
Droga Sowno - Wielgowo
Droga Sowno - Wielgowo © strus
Nowa droga z Wielichówka do Cisewa o dziwo posypana solą tak jak cała szosa do Kobylanki na której było błoto pośniegowe i trzeba było wolniej jechać żeby się za bardzo nie ochlapać.Jadąc DDR-ką z Kobylanki zajeżdżam jeszcze na promenadę nad J.Miedwie a następnie prosto do domu.
Nad J .Miedwie
Nad J .Miedwie © strus
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.