• Kalorie 1905kcal

Nowy sezon 2017

Niedziela, 1 stycznia 2017 · dodano: 01.01.2017 | Komentarze 6

Czas rozpocząć nowy sezon i nie mam zamiaru na niego nic planować ponieważ w zeszłym roku planowałem i nic z tego nie wyszło
przez chorobę a w tym nadal muszę się oszczędzać ,dopiero w marcu mam mieć konsultację co robimy z moim okiem dalej a dziś po nieprzespanej nocy bez śniadania ruszyłem w miasto i gdy byłem w centrum przypomniało mi się że dziś ruszył sezon na troć i na Inie
powinno być sporo wędkarzy i skierowałem się przez mały lasek do Lubowa i ledwo z niego wyjechałem dostrzegłem pierwsze auta wędkarzy.Droga do lasku to wielka masakra błotna ,cały rower oklejony przez 100 m złej drogi.
Pierwsze auta wędkarzy z nad Iny
Pierwsze auta wędkarzy z nad Iny © strus
Od Lubowa każdy najmniejszy szlak do rzeki okupowany przez wędkarzy z różnych stron Polski ,widziałem auta ze Szczecina,Poznania ,Łodzi i z innych okolic. W Poczerninie największe skupisko aut w okolicach mostu i na leśnych drogach.
Okolice Poczernina
Okolice Poczernina © strus

W dalszą trasę ruszyłem szosą do Iny za Sownem ale tam oprócz pięciu aut wędkarzy nie widziałem pewnie gdzieś skryci w krzakach
czekali na swoją zdobycz ale za to dostrzegłem nowe miejsce bobrów.
Bobry nad Iną ?
Bobry nad Iną ? © strus
Z nad Iny wróciłem do Sowna i przez Kępinkę ruszyłem na Wielichówko żeby nową drogą dojechać do Cisewa a później standardowo do DDR-ki w Kobylance i prawie prosto do domu zajeżdżając na promenadę nad J.Miedwie gdzie było bardzo dużo osób spacerujących a na ścieżce z Zieleniewa do Stargardu masa biegaczy chyba z nich to część z postanowieniami na nowy rok.
Nad J .Miedwie
Nad J .Miedwie © strus

Stargard,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Kępinka,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A :

| 16:49 środa, 4 stycznia 2017 | linkuj Ponoć teraz zacznie się prawdziwa zima :(
| 22:36 wtorek, 3 stycznia 2017 | linkuj Darek Wszystkiego Najlepszego na ten Nowy Rok i już bez zdrowotnych sensacji :)
| 19:13 poniedziałek, 2 stycznia 2017 | linkuj Klasyczna pięćdziesiątka na dobry początek ozdobiona pięknymi zdjęciami. Ciekawy jestem jakim aparatem fotograficznym się posługujesz chociaż podobno to nie aparat decyduje o jakości zdjęć lecz umiejętność posługiwania się nim. Oby zima była dla nas łaskawa, to będzie miło.
| 20:16 niedziela, 1 stycznia 2017 | linkuj A widzisz! Ja dzisiaj widziałem masę samochodów na poboczu drogi między Trzebiatowem a Mrzeżynem. Myślałem, że polowanie, ale pewnie byli to wędkarze.