Koniec sezonu 2016

Sobota, 31 grudnia 2016 · dodano: 31.12.2016 | Komentarze 2

Jak wczoraj niebo czyste bez żadnej chmurki aż się chce jeździć chodź czasu za dużo nie miałem w ostatni dzień roku  ruszyłem w tereny na których dawno nie byłem a po których lubi jak zauważyłem jeździć Wojtek [Trendix]. Pierwszy etap do dojazd do DDR-ki w Witkowie Drugim i jazda nią do końca a następnie skierowanie się na drogę na Piasecznik żeby dojechać do Krępcewa.
KRĘPCEWO (niem.Kremzow)Granitowa stela (Krzyż Prośby) z XVI w
KRĘPCEWO (niem.Kremzow) Granitowa Stella Dziękczynna (Krzyż Prośby) z XVI w © strus
KRĘPCEWO (niem.Kremzow) Dwa słupy bramne z 1860r. zwieńczone stożkowatymi hełmami © strus
W Krępcewie odbijam na drogę  która dała mi popalić nie dość że pod wiatr,niskie słońce to ten okropny bruk a później go chwaliłem gdy musiałem przejechać odcinek błotno-lodowy i i tak do przejazdu kolejowego w Kolinie.
Droga Krępcewo - Kolin
Droga Krępcewo - Kolin © strus
Kolin (niem.Kollin) Stacja PKP
Kolin (niem.Kollin) Stacja PKP © strus

Długo czekałem na przejazd musiałem przepuścić dwa pociągi a po drugiej stronie droga nadal tragedia ale ludzie zrobili sobie  ścieżkę którą dotarłem do centrum wioski w której odbiłem na drogę którą jechałem pierwszy raz a mianowicie do Szemielina.Droga dojazdowa w bardzo dobrym stanie ale za to wyjazdowa do Żalęcina to TRAGEDIA [Trylinka] ,wybrałem jazdę po polu.
Żalęcino (niem.Sallentin) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej © strus
Z Żalęcina kieruję się prawie najkrótszą drogą do terenów poradzieckim lotnisku wjeżdżając na nie od Warnic a nastepnie przez strefę przemysłową w Kluczewie i na koniec 2016 roku mała rundka po mieście.
Tereny poradzieckim lotnisku
Tereny poradzieckim lotnisku © strus
Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Radziszewo,Krępcewo,Kolin,Szemielino,Żalęcino,Kłęby,Wójcin,Barnim,Warnice B,Warnice,
Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.
MAPA :

I na koniec wszystkim znajomym i nie znajomym żeby Nowy 2017 rok przyniósł wiele niezapomnianych chwil spędzonych na rowerowych ścieżkach, wiele emocji i sukcesów podczas sportowej rywalizacji, a przede wszystkim nową, niespożytą energię, która pozwoli nam wspólnie szerzyć "cyklozę".

| 18:33 sobota, 31 grudnia 2016 | linkuj Darku serdecznie Ci dziękuję za osobiste życzenia i to wraz z Iwonką - Wam życzę wielu radosnych chwil przez cały rok a Tobie w szczególności takiej formy, by "połykanie" kolejnych pięćdziesiątek nie sprawiało Tobie żadnej trudności, zatem życzę Ci nienagannego zdrowia. Na koniec dodam, że lubię szczególnie Twoje opisy wycieczek, bo są bogate nie tylko w zdjęcia, lecz dokładne informacje związane z tematami zdjęć. Do siego Roku !
| 16:12 sobota, 31 grudnia 2016 | linkuj Darku życzę Ci wybornej nogi w 2017, zdrowia oraz braku przykrych upadków, suchych i gładkich asfaltów, wiatru tylko w plecy, satysfakcji z każdego przejechanego kilometra na swoich wiernych rumakach.