• Kalorie 1957kcal

W słoneczku

Piątek, 30 grudnia 2016 · dodano: 30.12.2016 | Komentarze 4

Nie ma jak jazda w słoneczku nie przeszkadza mi wtedy ani wiatr  ani niska temperatura chodź ta dziś nie była zbyt niska gdy wyjeżdżałem w mieście było plus jeden poza przy gruncie trzymał mróz w zacienionych miejscach.Wyruszyłem oczywiście tylko z jednym zamiarem żeby zaliczyć pięćdziesiątkę.Do Zieleniewia zrobiłem dystans dwukrotnie większy niż bym jechał normalną drogą, a to przez wydłużoną drogę zaliczając Golczewo i Wierzchląd .Na promenadzie sporo specerowiczów a ja jadę wzdłuż jeziora a następnie przez las do Jęczydołu w którym ogrodzono teren i rozpoczęto jakąś budowę..
Altana nad J.Miedwie
Altana nad J.Miedwie © strus
Nowa budowa w Jęczydole - pewnie kolejne domki
Nowa budowa w Jęczydole - pewnie kolejne domki © strus
Z Jęczydołu kieruję się do Bielkowa żeby tam mimo pięknego słońca schować się na trochę w lesie dla zaliczenia trochę  mroźnego terenu.Jadę dojazdem pożarowym 49 do dojazdu pożarowego 48 i nim wyjechać na stacji paliw w Motańcu wjeżdżając na DDR-kę.
Jadąc ścieżką rowerową do Kobylanki przypomniało mi się że małżonka dała mi zadanie żebym jej przywiózł z lasu trochę mchu więć musiałem skierować się do lasu wybrałem okolice Reptowa żeby leśną drogą wyjechać w Morzyczynie.
Przydrożny mech
Przydrożny mech © strus
Dziurawą gruntową ulicą Długą docieram do DDR-ki w Zieleniewie i jadę już do domu zadowolony z aury w dzisiejszym dniu.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Motaniec,Kobylanka,Reptowo,