• Kalorie 1918kcal

W szarościach grudnia.

Czwartek, 29 grudnia 2016 · dodano: 29.12.2016 | Komentarze 1

Wczorajszy dzień spędziłem na rodzinnym spacerze po Lasku Arkońskim a po posiłku jeszcze spacerek po zmroku w centrum miasta i na zamku ale nie udało mi się spotkać Janusza i Kuby którzy wczorajszy dzień też zaliczyli lasek i zapomniałem zapisać trasę .
Wieża Quistorpa (niem. Quistorpturm) w Lasku Arkońskim
Wieża Quistorpa (niem. Quistorpturm) w Lasku Arkońskim © strus
Aleja Kwiatowa w Szczecinie
Aleja Kwiatowa w Szczecinie © strus
Zamek Książąt Pomorskich
Zamek Książąt Pomorskich © strus
A dziś późno wyjechałem bo czekałem na zapowiadane słońce którego nie widziałem do samego końca przejażdżki a w Świętym zastała mnie mgła która towarzyszyła mi prawie do Marianowa.Gdy przez Tychowo dojechałem do DK 10 miałem ochotę nią dojechać do Krąpiela ale mgła i duża ilość aut zniechęciła mnie do szosy i postanowiłem pojechać ponownie drogami farmy wiatrowej żeby dojechać tym razem do Trzebiatowa.
Na grytową wśród wiatraków
Na gruntową wśród wiatraków © strus

I tak jak wcześnie wspomniałem jazda po drogach bardzo złej jakości od Trzebiatowa prawie do Marianowa oczywiście wydłużoną drogą przez Barzkowice ale z jednym plusem po prawie pustych drogach.
Jezioro Marianowskie
Jezioro Marianowskie © strus
Wenecja w Marianowie
Wenecja w Marianowie © strus
Gdy wyjeżdżałem z Marianowa sprawdziłem godzinę i okazało się że mam 65 minut do umówionej godziny przyjazdu na rodzinny obiad więc dalsza droga to jazda non stop bez oglądania się żeby zrobić jakąś fotkę.
Stargard,Strachocin,Święte,Tychowo,Trzebiatów,Pęzino,Golina,Barzkowice,Luboń,Marianowo,Czarnkowo,Pęzino,Ulikowo,Ulikowo Kolonia,Strachocin,Stargard.