• Kalorie 2031kcal

Walka z "Barbarą"....orkanem.

Wtorek, 27 grudnia 2016 · dodano: 27.12.2016 | Komentarze 5

Zapowiedzi w TV pogodowe nie były sprzyjające przez bardzo duży wiatr ale po dwóch świątecznych dniach w deszczu musiałem dziś wykorzystać słoneczny dzień .Dojazd do DDR-ki w kierunku Żarowa nie był ciężki ale już na ścieżce poczułem "Barbarę" chodź nie tak jak na odcinku od Lubowa bo do Żarowa chronił mnie częściowa wał wzdłuż drogi.

Najgorszy odcinek drogi to z Lubowa aż do schowania się w lesie za Poczerninem ,non stop pod wiatr i większości w szczerym polu a małe podjazdy dziś były jak ciężkie w Puszczy Bukowej.Gdyby nie ucieczka do lasu chyba bym zawrócił do domu ,można powiedzieć że jeszcze jeden ciężki odcinek jadąc DW 142 do krzyżówki na Przemocze gdzie bardzo mocno przeszkadzał wiatr a za nią pojechałem górną drogą leśną do Sowna. A aaa zapomniałem dodać że przed wjazdem na szosę zniknął  las - duża część.
Droga z Poczernina do DW 142
Droga z Poczernina do DW 142 © strus
Znikający las
Znikający las © strus
Nad DW 142
Nad DW 142 © strus
Przed Sownem wyjechałem z lasu na szosę ale nie na długo bo ledwie po kilometrze znowu zawitałem na leśne drogi ale tym razem na początku pojechałem przez tartak czyli Kępinkę a później standardowo dojazdem pożarowym 32 w kierunku Reptowa i oczywiście zjechałem z niej żeby pojechać do Cisewa przez Wielichówko a następnie przez Reptowo do DDR-ki w Kobylance i po drodze zajeżdżam na jezioro Miedwie.
TaJ.Miedwie w Morzyczynie
J.Miedwie w Morzyczynie © strus
Na koniec pozostała mi DDR-ka z Zieleniewa do Stargardu i ostatnio bardzo pechowy odcinek od kładki nad S10 do Lipnika na którym ostatnio jeżdżę po "szkle" ale w końcu przejazd bez "kapcia" Dzisiejszy orkan Barbara dał mi w kość bo do tej pory czuję jego siłę na barach.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Kępinka,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,